عکس/نوشته‌های تکان‌دهنده پرویز پرستویی از حادثه تلخ لنگرود

didi ghatar.com ۲۵ آبان ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۲۳

حادثه آتش‌سوزی کمپ اعتیاد لنگرود که با از دست دادن تعدادی از هموطنانمان همراه شد با تحقیقات پلیس مشخص گردید که این حادثه عمدی بوده و متهم نیز چند روز قبل با اعتراف به این اقدام دستگیر شد. 

پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما  و تلویزیون که در شهر لنگرود حضور پیدا کرده با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در معیت پهلوان رسول خادم با اعضای موسسه و خانواده مهر و ماه برای عرض تسلیت به چندین خانواده داغ‌دیده که عزیزانشان، در کمپ ترک اعتیاد سوختند رفتیم. قفلی که باز نشد و آبی که نتوانست جسم سوخته بیماران مبتلا به اعتیاد را در شعله‌های آتش نجات دهد!
روایت یکی از مادران داغ‌دیده: فرزندم را خیلی دوست داشتم، حتی از همه فرزندانم بیشتر… چون مبتلا به بیماری اعتیاد بود اصرار کردم باید بری ترک کنی. قول میدم وقتی پاک شدی و برگشتی همگی کمک می‌کنیم زندگی جدیدی رو شروع کنی. او زیر بار نمی‌رفت؛ چون خیلی دوستش داشتم، زنگ زدم به مسئولین کمپ موردنظر که بیایند و پسرم را برای ترک به کمپ ببرند. آمدند و جگرگوشه‌ام را بردند. تازه یک روز و نیم بود که در کمپ بود و این سانحه آتش‌سوزی اتفاق افتاد. و دیگر برنگشت… و الان جگرم می‌سوزد… فردای آتش سوزی به خوابم آمد گفت مادرجان! شمع روشن نکن من به اندازه کافی سوختم!تسلیت به همه خانواده‌های داغدار کمپ ترک اعتیاد لنگرود»

رسول خادم و پرویز پرستویی
رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  حمله پرویز پرستویی به رائفی پور: ای حیف نان / عکس
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx