از برج دیبا منسوب به محسن رضایی چه می‌دانید؟ /عکس

hana ghatar.com ۰۲ آذر ۱۴۰۲ دیدگاه ۵۹۶

برج دیبا در منطقه پونک تهران، هنوز به نام محسن رضایی شناخته می‌شود. این ساختمان به لحاظ مدارک هویتی، موقعیتی عجیب و پیچیده دارد.

برج دیبا محسن رضایی

برج دیبا در منطقه ۴ شهرداری تهران، موقعیت خاصی دارد؛ این برج در مجاورت دو اتوبان، در شمال بزرگراه حکیم و مشرق بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد. برج دیبا در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گذشته، محل استقرار ستاد مردمی محسن رضایی بود و آدرس حزب همت (هم‌دلی مردم تحول‌خواه) که از احزاب نزدیک به فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حساب می‌آید در این ساختمان ثبت شده بود.

مردم محل این ساختمان را همچنان متعلق به محسن رضایی می‌دانند. بنگاه‌های سطح منطقه نیز آن را در میان فایل‌های خود ندارند و اگر پاپی‌شان شوید که قصد اجاره یا خرید ساختمان مزبور را دارید، بدون بیان دلیلی واضح، کیس‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنند و به عبارت دیگر از کار روی این فایل می‌پرهیزند.

برای ساختمان دیبا در زمستان ۱۳۹۷ در یکی از دفترخانه‌های تهران سند تک‌برگ صادر شده و همان‌طور که اشاره شد، اینک صاحب سند تقاضای صدور پایان کار برای ساختمان را به شهرداری منطقه ارائه کرده است.

  عکس/ رونمایی از تیپ متفاوت محسن رضایی

همسایه‌های برج دیبا می‌گویند خیلی وقت است که رفت و آمدها به این برج کاهش پیدا کرده و مثل سابق رونق ندارد. ظاهرا تنها چند سرایدار و نگهبان ساکن این ساختمان پر واحد هستند و حزب همت نیز نشانی دیگری را برای محل فعالیت‌های خود ثبت کرده است.

آقای رضایی چندی پیش گفته بود: «باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد.» به این اعتبار می‌توان از او خواست هویت ساختمانی را که چندی در اختیارشان بوده و مسیر پیچیده‌ای در تغییر مالکیت را پیموده، شفاف کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: انصاف نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx