آشنایی با کارخانه شرکت صنام الکترونیک

dell ghatar.com ۱۵ آذر ۱۴۰۲ دیدگاه ۳۵

احتمالاً تاکنون بارها نام شرکت صنام الکترونیک را شنیده‌اید. شرکت صنام در تولید انواع لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری در ایران فعالیت می کند.

در حقیقت، این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرد. شرکت صنام الکترونیک ابتدا در حوزه تولید لوازم صوتی و تصویری آغاز به کار کرد؛ اما به تدریج تولید محصولات خود را گسترش داد. کارخانه شرکت صنام در شهرک صنعتی عباس آباد قرار دارد. مساحت این کارخانه به ۷ هکتار می رسد. مساحت ساختمان تولیدات این شرکت به ۱۱۰۰۰ متر مربع می رسد. ساختمان اداری آن نیز ۱۷۰۰ متر مربع مساحت دارد. تولید تلویزیون در کشور ما از اوایل دهه ۴۰ شروع شد. کارخانه شرکت صنام نیز تولید تلویزیون های رنگی خود را از همان سال های شروع فعالیتش آغاز کرد. به عبارتی دیگر باید گفت که شروع فعالیت این شرکت با تولید تلویزیون بوده است.

پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله سیستم حمل و نقل، ارتباطات و اطلاعات سبب رشد و افزایش تجارت جهانی شده است. کاهش موانع تجاری و آزاد سازی اقتصادی نیز در این پیشرفت و توسعه بی تاثیر نبوده است. بازار کشور در سال های اول تاسیس شرکت صنام (از سال های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵) در شرایط بدی قرار داشت. بازار ایران به دلیل داشتن شرایط خاص و تحریم ها اکثراً با کمبود عرضه مواجه بود. همین موضوع سبب شده تا فکر ادامه فعالیت به طور گسترده در کارخانه شرکت صنام الکترونیک صورت بگیرد. در واقع، ادامه فعالیت این شرکت بر اساس سیاست های تامین، توسعه، تولید و تجارت شکل گرفت. اکنون کارخانه شرکت صنام با داشتن نزدیک به ربع قرن فعالیت درخشان در تولید لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری باکیفیت در خدمت شما هموطنان گرامی است.

صنام الکترونیک

مزایای خرید لوازم خانگی صنام
هنوز هم بسیاری از افراد فکر می کنند تنها محصولات خارجی با کیفیت هستند. در حالی که کارخانه شرکت صنام الکترونیک خلاف این موضوع را به اثبات رسانده است. استفاده از قطعات با کیفیت در تولید لوازم خانگی صنام باعث شد توجه بسیاری از مشتریان به این برند جلب شود. خرید کالاهایی که در کشور تولید می شوند مزیت های بسیاری دارد؛ اما متاسفانه هنوز هم عده ای خرید کالاهای خارجی را به لوازم داخلی ترجیح می دهند. در این قسمت می خواهیم به چند مزیت خرید از شرکت های داخلی اشاره کنیم. اولین و مهمترین مزیت خرید لوازم خانگی از کارخانه شرکت صنام حمایت از تولیدات داخلی است. این امر باعث می شود در رفع نیازهای خود به استقلال برسیم و وابسته به هیچ کشوری نباشیم. علاوه بر این، با توسعه کارخانه جات لوازم خانگی، نیاز به نیروی انسانی بیشتر شده و در نتیجه نوعی کارآفرینی محسوب می شود. استفاده از خدمات پس از فروش محصولات صنام نیز از مزیت های مهم خرید از این شرکت می باشد.

کارکنانی که در شرکت صنام الکترونیک مشغول به کار هستند، همواره تلاش می کنند تا محصولات باکیفیت را تولید و عرضه کنند. همه این تلاش ها در راستای جلب رضایت شما مشتریان و هم میهنان عزیز می باشد. از دیگر مزایای خرید از شرکت صنام می توان به مناسب بودن قیمت کالاهای آن نیز اشاره نمود. فعالیت، سوابق درخشان و استقبال بی نظیر مشتریان نیز نشان از رضایت آنهاست. همچنین لازم است بدانید که در تولید محصولات شرکت صنام از فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا بهره گیری می شود. بکارگیری کارکنان مجرب و حرفه ای، ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و تولید محصولاتی با کیفیت از ویژگی های این شرکت است.

لوازم خانگی صنام

نام همیشه آشنای صنام سرویس
استقبال مشتریان از محصولات صنام سبب توسعه و گسترش فعالیت این شرکت شد. تقریباً از سال ۱۳۸۸ تا به الان انواع لوازم خانگی در این شرکت تولید و عرضه شد. کالاهایی مانند جاروبرقی ، اجاق گاز فردار و طرح فر، یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، کولر آبی، ماشین ظرفشویی، بخاری، پنکه نیز از این برند به عرضه رسید. طراحی زیبا و به روز و همچنین تنوع در محصولات این شرکت نیز در جذب مشتری بی تاثیر نبوده است. خوب است بدانید که تمامی محصولات صنام در کلیه شعب فروشگاه های زنجیره ای اتکا در سراسر کشور موجود هستند. تمامی این امور به منظور دسترسی راحت تر مشتریان تعبیه شده است. ضمن اینکه کیفیت محصولات صنام توسط شرکت صنام الکترونیک تضمین شده است.

پایبندی به اصول حرفه ای و مشتری مداری از ارزش های مهم شرکت صنام الکترونیک می باشد. تمامی افراد حاضر در کارخانه شرکت صنام الکترونیک همواره در تلاشند که محصولات تولید شده در این شرکت به سبدهای دائمی شما مشتریان گرامی تبدیل شود. محصولات این شرکت که با نام های صنام و سمارت تولید و عرضه می شوند نتیجه خلاقیت، نوآوری و دانش متخصصین ایرانی است. به دلیل استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در خطوط تولید محصولات صنام، می توان گفت که کیفیت این کالاها قابل رقابت با کالاهای خارجی هستند. شرکت صنام الکترونیک با اخذ ده ها گواهینامه معتبر، به ارتقا کارایی و بالا بردن رضایت هموطنان خود می اندیشد. با خرید لوازم خانگی صنام می توانید یک خرید آسوده و مطمئن را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با سایر محصولات این برند می توانید از دیگر صفحات سایت sanamel.ir دیدن فرمایید.

خرید لوازم خانگی صنام

خرید لوازم خانگی صنام
برای خرید بدون واسطه محصولات صنام الکترونیک میتوانید به وب سایت صنام شاپ به آدرس https://sanamshop.ir مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx