فیلم بازسازی آزار دختر تهرانی توسط شیطان موتور سوار!

kaboos ghatar.com ۱۹ آذر ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۷۶

متهم به تجاوز در صحنه بازسازی جرمش از التماس های دختر برای فرار از دستش صحبت کرد.

دختر جوانی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد تجاوز یک مرد قرار گرفته بود پس از ثبت شکایتش در پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان اداره ۱۶ گفت: صبح زود وقتی برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم متوجه شدم یک مرد با موتورسیکلت چند بار دور زد و در نهایت روبروی من ایستاد.

او در ادامه گفت: همین موقع از من خواست که من را به مقصدم برساند، من ابتدا از سوار شدن امتناع کردم، اما یکدفعه او از جیبش یک پیچ‌گوشتی درآورد و با تهدید من را مجبور به سوار شدن کرد و به سمت شمال تهران راه افتاد، در یکی از خیابان‌های خلوت نزدیک به یک پارک توقف کرد و بدون توجه به التماس‌های من با تهدید مرا کشان کشان به داخل پارک برد و نقشه شومش را عملی کرد.

  اقدام کثیف دو شرور که به تازه عروس جلوی داماد تجاوز کردند!

بعد از صحبت‌های این دختر جوان تیمی از کارآگاهان زبده اداره ۱۶ پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص شناسایی و بازداشت این مجرم فراری را آغاز کردند که در نهایت پس از ۸ ماه در اواخر هفته گذشته در یک اقدام غافلگیرانه بازداشت شد.

این مجرم متجاوز صبح روز ۱۷ آذر به همراه بازپرس پرونده و ماموران پلیس آگاهی تهران به محل جرم رفته و تمام اتفاقات روز واقعه جرم را تشریح کرد.

مرد شیطان صفت در بازسازی صحنه جرم گفت: من مواد کشیده بودم و نمی‌دانستم چه کاری می‌کنم. زمانی‌که می خواستم دختر جوان را سوار بر موتورم کنم یک مرد به سمت من آمد و قصد داشت مانع من شود که گفتم مشکل ناموسی است و دخالت نکن.

وی افزود: بدون هدف شروع به حرکت کردم و وقتی پارک را دیدم همانجا توقف کردم و با تهدید دختر جوان را به داخل پارک بردم و روی صندلی پارک نقشه‌ام را عملی کردم و سپس او را تا میدان نوبنیاد رساندم.

  مشهورترین ماجرای تجاوز جنسی در ایران | سعید حنایی، قاتل سریالی و متجاوز جنسی که بود؟

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx