تیزر/لیلا حاتمی متفاوت در فیلم سینمایی «پیرپسر»

kalagh ghatar.com ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۴۶

جشنواره‌ی فیلم روتردام هم اکنون با شروع اولین نمایش فیلم سینمایی «پیر پسر» از تیزر این فیلم در وبسایت اصلی این فستیوال رونمایی کرد.

فیلم سینمایی «پیرپسر» ساخته‌ی اکتای براهنی و به تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان و حنیف سـروری برای رقابت در بخش «مسابقه پرده‌ی بزرگ» پنجاه و سومین دوره‌ی جشنواره فیلم روتردام حضور دارد.
اولین اکران فیلم سینمایی «پیر پسر» در این جشنواره برای اهالی رسانه امروز ۱۰ بهمن برابر با ۳۰ ژانویه بود و تا پایان جشنواره نیز در چهار سانس در روزهای مختلف به نمایش درخواهد آمد.
جشنواره فیلم روتردام که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی اروپا شناخته می‌شود، به دنبال ارائه منتخبی از آثار سینمایی مستقل و خلاقانه با کیفیتی در سطح جهانی است.
فیلم سینمایی «پیرپسر»او این اثر را با فیلمنامه‌ای به قلم خود و با سرمایه گذاری ارسلان براهنی و امیرحسین عبدالهی جلوی دوربین برده است.
لیلا حاتمی، حامد بهداد، محمد ولی‌زادگان، و حسن پورشیرازی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
همچنین محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری، فهیمه رحیم‌نیا و بابک حمیدیان، وحید قاضی‌زاهدی، علی رحیمی، هژیرسام احمدی، وحید رحمتی، شقایق فریادشیران، آرش آقابیک، مهسا باقری، میثم غنی‌زاده، مهری کاظمی و … در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس / پوستر «گیج‌گاه» بدون تصویر باران کوثری رونمایی شد
منبع: سرنا نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx