پرطرفدارترین و بهترین کشتی های تفریحی کیش را بشناسید

dell ghatar.com ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ دیدگاه ۴۳

کیش، در استان هرمزگان از مقاصد گردشگری محبوبی است که امکانات تفریحی فراوان آن هر روحیه و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

در این میان، جذابیت کشتی های تفریحی کیش به‌گونه‌ای است که با استقبال اکثر توریست‌ها مواجه شده است و می‌توانید شادترین و متفاوت‌ترین لحظات را بر روی آب‌های خلیج فارس سپری کنید. در بهترین کشتی های تفریحی کیش، برنامه‌‎های متنوع و مفرحی در کنار گشت‌وگذار برروی دریا برگزار می‌شود که نباید فرصت تجربه آن را در سفر به این جزیره تماشایی از دست بدهید. شنیدن موزیک‌های زنده و شاد، تماشای استندآپ کمدی، صرف یک شام لذیذ و غیره ازجمله برنامه‌های مفرحی است که در بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش اجرا می‌شود؛ همچنین تماشای شگفتی و عظمت دریای نیلگون خلیج فارس، از دیگر جذابیت‌های سفری چندساعته با کشتی‌های تفریحی است. اگر قصد سفر به زیباترین جزیره ایران را دارید، بهتر است برای آشنایی با بهترین کشتی های تفریحی کیش از نظر مردم با ادامه مطلب همراه شوید.

آشنایی با بهترین کشتی های تفریحی کیش

لیست بهترین کشتی های تفریحی کیش

در لیست گردشگری خود، پیش از سفر به کیش باید در کنار قدم زدن در سواحل زیبا، انجام تفریحات و بازی‌های آبی، بازدید از جاهای دیدنی و مجموعه‌های تفریحی، سفر با قایق و بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش را نیز درنظر داشته باشید؛ در این صورت می‌توانید، تمام فرصت‌های گردشگری و تفریحی این جزیره زیبا را تجربه کرده و خاطره خوشی از تعطیلات خود به‌یادگار بگذارید. نشستن برروی عرشه کشتی و تماشای مناظر باشکوه از دریای خلیج فارس درکنار شنیدن موسیقی شاد و صرف یک میان‌وعده دلچسب، می‌تواند به بهترین بخش از سفرتان تبدیل شود؛ بنابراین این فرصت را از دست ندهید و یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش از نظر مردم را برای گذران ساعاتی مفرح و هیجان‌انگیز در کنار همسفران خود، انتخاب کنید.

کشتی تفریحی اوستا کیش

بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کشتی تفریحی کیش، اوستا نام دارد. در این کشتی، امکانات تفریحی بی‌نظیری برای شادی گردشگران فراهم شده است که کیفیت بالایی نیز دارند. حضور در کشتی تفریحی اوستا، به این معنی است که درعین تماشای چشم‌انداز وسیع از دریا می‌توانید از امکاناتی مانند عکاسی، نقش حنا، کافی‌شاپ، استندآپ کمدی، اجرای موزیک و غیره بهره ببرید. در صورتی که تمایل دارید شام خود را برروی عرشه این کشتی صرف کنید، می‌توانید بلیط همراه با شام را خریداری کنید.

کشتی تفریحی اوستا؛ یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش

در یکی از طبقه‌های پایینی کشتی اوستا، رستوران و کافه تریا قرار دارد که منویی متنوع و جذاب را پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد؛ همچنین یک سالن بزرگ دیگر در این کشتی وجود دارد که برای اجرای مراسم و مهمانی درنظر گرفته شده است. از آنجایی که استقبال از کشتی تفریحی اوستا بسیار زیاد است، بهتر است در اولین فرصت برای رزرو بلیط آن اقدام کنید.

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

یکی دیگر از بهترین کشتی های تفریحی کیش از نظر مردم، تاپ تورز نام دارد که جزو مجلل‌ترین و بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش محسوب می‌شود. جالب است بدانید که کشتی تاپ تورز، تنها کشتی قاره‌پیمایی است که در این جزیره حضور دارد. طراحی خیره‌کننده، امکانات مدرن و باکیفیت و برنامه‌های شاد و مفرح از مزیت‌های تجربه لحظاتی شاد در سفر با این کشتی به‌شمار می‌رود. امکان تهیه بلیط با شام نیز در این کشتی وجود دارد.

کشتی تاپ تورز؛ یکی از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش

کشتی تفریحی کارینا کیش؛ از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش

نام کشتی تفریحی کارینا با ظرفیت ۸۰۰ نفر، در لیست بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش به‌چشم می‌خورد. البته باید بدانید که برای آسایش گردشگران، در هر سانس فقط از ۳۵۰ نفر در این کشتی پذیرایی می‌شود. سالن بزرگ، شیشه‌های وسیع برای تماشای دریا، استیج بزرگ برای اجرای برنامه و نمایش، غرفه نقش حنا، غرفه لوازم آرایشی، اتاق خواب، بخش‌هایی برای برگزاری مهمانی و مراسمات خاص، کافی‌شاپ و رستوران از مهم‌ترین قسمت‌هایی هستند که در کشتی تفریحی کارینا وجود دارند.

کشتی تفریحی کارینا؛ ازجمله بهترین کشتی های تفریحی کیش از نظر مردم

کشتی های آکواریومی کیش

سفری چند ساعته بر روی دریای نیلگون خلیج فارس و فرصت تماشای دریا و جست‌وخیر آبزیان، با کشتی های آکواریومی کیش امکان‌پذیر شده است. با وجود شیشه‌هایی در کف و دیواره این کشتی، می‌توانید زندگی زیر دریا را از نزدیک مشاهده کنید، چراکه آب سواحل کیش بسیار زلال و شفاف است. در تمام سانس‌های کشتی‌های آکواریومی، خواننده‌ای حضور دارد که برای آرامش و شادی مهمانان موزیک‌های شاد و دوست‌داشتنی را به‌صورت زنده اجرا می‌کند. این کشتی‌ها برای گذران ساعاتی خوش در کنار خانواده و دوستان در سفر به جزیره زیبای کیش، بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

هتل های کیش برای اقامت در زیباترین جزیره ایران

حالا که با بهترین امکانات تفریحی جزیره کیش یا همان کشتی‌های تفریحی و لحظات شاد و مفرحی که یک در سفر دریایی در انتظار شما است، آشنا شدید، باید به فکر اقامت خود در طول سفر باشید. درست است که تکمیل لیست گردشگری و برنامه‌های تفریحی، از اصلی‌ترین اقدامات پیش از سفر محسوب می‌شود، اما باید بدانید که ساعات زیادی را نیز در هتل و محل اقامت خود سپری می‌کنید؛ به همین خاطر در رزرو هتل های کیش، به‌دنبال گزینه‌هایی باشید که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات تفریحی و خدمات رفاهی ایده‌آلی ارائه دهند.

قیمت هتل های کیش با توجه به تعداد نسبتا زیاد هتل نسبت به وسعت جزیره، در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارد. اگرچه گسترش انواع تفریحات آبی، مراکز خرید و برگزاری کنسرت‌های مختلف در جزیره کیش باعث شده است که این جزیره کوچک و زیبای خلیج فارس به یکی از مقاصد نسبتا لوکس برای سفر داخلی تبدیل شود. با این حال، می‌توانید اطمینان داشته باشید که متناسب با بودجه و اولویت‌های شما مانند فاصله هتل تا جاهای دیدنی کیش، گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل کیش وجود دارد.

سفری راحت و به یادماندنی با تور کیش

اکثر گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، همراهی با تورهای گردشگری را ترجیح می‌دهند. این استقبال به‌دلیل خدمات و امکانات ویژه‌ای است که تورهای گردشگری در اختیار مسافران خود می‌گذارند. به این شکل، دیگر نیاز نیست برای رزرو هتل، تکمیل لیست گردشگری و یا رزرو مجموعه‌های دیدنی مانند کشتی‌های تفریحی اقدامی انجام دهید؛ چراکه تمام این کارها برعهده آژانس‌های مسافرتی است و در جهت راحتی و خوشی مسافران فعالیت می‌کنند. در این میان، تور ارزان کیش علاوه بر کاهش هزینه‌های سفر، فرصت بهره‌مندی از بهترین خدمات و امکانات را به شما می‌دهد و به این شکل می‌توانید خاطره‌انگیزترین سفر خود را به زیباترین جزیره ایران تجربه کنید.

یکی از روش های رزرو تور کیش قیمت مناسب، انتخاب هتل هایی است که امکانات خاص و ویژه و ساحل اختصاصی ندارند اما در کل کیفیت و نوع خدمات کاملا پاسخگوی انتظارات و نیاز شما خواهد بود. هتل های اقتصادی و قیمت مناسب مثل هتل ۳ ستاره پارس نیک، گاردنیا، آرامش، پارسیان، جام جم، آفتاب شرق و غیره را پیشنهاد می کنیم. بنابراین با اقامت در این هتل هم تور کیش را با قیمت مناسبتری رزرو کرده اید هم از اقامت خود لذت خواهید برد.

سخن پایانی

در این مطلب، با بی‌نظیرترین و محبوب‌ترین فرصت تفریح و بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش آشنا شدید. مگر می‌شود به این جزیره رویایی سفر کنید و فرصت سفری دریایی با بهترین کشتی های تفریحی کیش را از دست بدهید. در این کشتی‌های تفریحی می‌توانید ساعاتی خوش را در کنار همسفران خود سپری کرده و لذت و آرامش تعطیلات خود را دوچندان کنید. لازم به ذکر است که کشتی‌های تفریحی جزیره کیش از پرطرفدارترین امکانات گردشگری است که باید برای رزرو بلیط آن در اولین فرصت اقدام کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx