جدیدترین و محبوبترین فیلم‌های فیلم خونه

dell ghatar.com ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۵

یکی از محبوبترین سرگرمی‌های افراد طی چند سال اخیر به ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا که مردم را برای مدت زیادی خانه‌نشین کرد، تماشاکردن فیلم و سریال است.

جدیدترین و محبوبترین فیلم‌های فیلم خونه

با پیشرفت صنعت سینما امروزه دیگر مردم مجبور نیستند مانند گذشته برای خرید فیلم‌ها و سریال‌های محبوبشان منزل خود را ترک کنند و به صورت حضوری اقدام به خرید این آثار نمایند، چرا که امروزه سایت‌ها و پلتفرم‌های بسیاری راه‌اندازی شده‌اند که امکان تماشای آنلاین و یا حتی آفلاین فیلم‌ها و سریال‌ها را به کاربران خود می‌دهند.

کاربران به راحتی می‌توانند با خرید اشتراک به صورت یک ماهه و یا چند ماهه برای مدتی معین فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود را به صورت آنلاین در این پلتفرم‌ها تماشا کنند و یا اینکه این فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود کنند که اگر به اینترنت دسترسی نداشتند به صورت آفلاین به تماشای آن‌ها بنشینند.

یکی از این سایت‌ها که این امکانات را به کاربران خود می‌دهد سایت فیلم خونه است. این سایت دارای آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌ها اعم از ایرانی و خارجی با ژانرهای متنوع می‌باشد. سایت فیلم خونه به کاربرانی که از خط ایرانسل و یا همراه اول استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد که بدون پرداخت هزینه‌ی اشتراک و عضویت و به صورت رایگان فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود را در این سایت تماشا کنند.

در سایت فیلم خونه فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس ژانرهایشان دسته‌بندی شده‌اند و کاربران به راحتی می‌توانند با توجه به ژانری که به آن علاقه‌مند هستند، وارد قسمت مربوطه شوند و فیلم یا سریال مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند. همچنین سایت فیلم خونه فیلم‌ها و سریال‌ها را بر اساس محبوبیت و تاریخ انتشار نیز دسته‌بندی می‌کند، یعنی کاربران با ورود به سایت می‌توانند به جدیدترین و محبوبترین فیلم‌ها دسترسی پیدا کنند و با توجه به علاقه‌ی خود از میان آن‌ها فیلم یا سریالی را که به آن علاقه دارند انتخاب و تماشا کنند. ( جهت دانلود فیلم جدید کلیک کنید )

اکنون ما در این مطلب قصد داریم که محبوبترین و جدیدترین فیلم‌هایی که در لیست پخش سایت فیلم خونه قرار دارند را به شما معرفی کنیم، چنانچه شما نیز از علاقه‌مندان به فیلم و سریال هستید و به دنبال یک فیلم یا سریال خوب در یک سایت مناسب می‌گردید در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

محبوبترین ها

فیلم‌های فیلم خونه

یکی از محبوبترین فیلم‌ها طبق لیست فیلم خونه فیلم سینمایی سالار (Salaar) است. این فیلم ساخت کشور هندوستان در ژانر اکشن است. نویسنده و کارگردان فیلم سالار، پرشانت نیل است. این فیلم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ منتشر شد.بازیگران فیلم عبارت‌اند از پرابهاس، پریتویراج سوکوماران، شروتی حسن و جاگاپاتی ببو. داستان فیلم روایت رهبر یک باند است که می‌کوشد طبق قولی که در زمان مرگ دوستش به او داده‌بود با گروه‌های تبهکار بجنگد و…

دومین فیلم محبوب سایت فیلم خونه فیلم سینمایی من کاپیتان هستم (Io Capitano) به کارگردانی ماتئو گارونه است. سیدو صیر،مصطفی فال،ایساکا ساوا گودو و هاشم یعقوبی گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند. مدت زمان فیلم ۱۲۰ دقیقه است و ژانر فیلم درام می‌باشد. ماتئو گارونه توانست در مقام کارگردانی این فیلم جایزه‌ی شیر نقره‌ای را در هشتادمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ونیز کسب کند، همچنین در نود و ششمین دوره‌ی جوایز اسکار این فیلم به عنوان بهترین فیلم بلند بین‌المللی برگزیده‌شد. امتیاز imdb این فیلم ۷.۷ می‌باشد. این فیلم محصول کشور ایتالیا می‌باشد و نخستین بار در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ در جشنواره‌ی ونیز اکران شد. داستان فیلم درباره‌ی دو جوان است که برای رسیدن به اروپا که رویای آن‌ها است از سراسر آفریقا گذر می‌کنند.

فیلم خونه

فیلم سینمایی نقشه‌ی خانوادگی (The Family Plan) داستان یک قاتل حرفه‌ای را بیان می‌کند که در حال حاضر یک خانواده تشکیل داده‌است و در اطراف شهر با خانواده‌اش زندگی می‌کند اما یک روز کارهایی که در گذشته انجام داده‌است گریبانش را می‌گیرد و او را مجبور می‌کند که با خانواده‌اش فرار کند. این فیلم نیز یکی از محبوبترین فیلم‌های سایت فیلم خونه است که دارای ژانر کمدی-اکشن است و محصول کشور آمریکا می‌باشد. کارگردانی فیلم را سایمون جونز به عهده دارد و گروه بازیگران فیلم را مارک والبرگ، میشل موناهن، مگی کیو، زویی کولتی و سیاران هیندز تشکیل می‌دهند.

یکی از محبوبترین فیلم‌های سایت فیلم خونه فیلم سینمایی آکوامن و پادشاهی گمشده است. این فیلم که محصول کشور آمریکا است ادامه‌ی فیلم آکوامن ساخته‌ی ۲۰۱۸ است و در ژانر ابرقهرمانی می‌باشد. کارگردان فیلم جیمز وان است و گروه نویسندگی آن را دیوید لزلی جانسون، جیسون موموا، توماس پاسیبیت و خود جیمز وان تشکیل می‌دهند. این فیلم بر پایه‌ی شخصیت‌های دی سی کامیکس ساخته‌شده‌است. کاراکتر اصلی فیلم که همان آکوامن می‌باشد را جیسون موموا بازی کرده‌است و به خوبی از پس نقش برآمده‌است. نخستین تاریخ انتشار این فیلم ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳ بوده‌است.

جدیدترین ها

فیلم سینمایی حیوان (Animal) ساخت کشور هندوستان یکی از جدیدترین فیلم‌های پلتفرم فیلم خونه می‌باشد. فیلم درباره‌ی شخصیتی به نام ویجی است که وقتی که متوجه می‌شود به جان پدرش سو قصد شده‌است، تصمیم به انتقام می‌گیرد. نخستین تاریخ انتشار فیلم حیوان در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ بود و مدت زمان فیلم ۲۰۱ دقیقه می باشد. شایان ذکر است که در قسمتی از این فیلم یک آهنگ هندی با سبک بندری ایرانی پخش شده‌بود که بسیار مورد توجه کاربران هندی و ایرانی قرار گرفته‌بود و بسیار وایرال شده‌بود. رانبیر کاپور، آنیل کاپور، بابی دئول و راشمیکا ماندانا از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سریال گریزلدا، سریالی در ژانر جنایی و درام است. این سریال قصه‌ی زندگی واقعی یکی از قاچاقچی‌های بزرگ در زمینه‌ی مواد مخدر را روایت می‌کند، این شخص زنی کلمبیایی به نام گریزلدا بلانکو می‌باشد که برای تأمین مخارج زندگی‌اش به قاچاق مواد مخدر روی می‌آورد و در نهایت یکی از بزرگ‌ترین کارتل‌های تاریخ را ایجاد می‌کند. گریزلدا یک مینی سریال آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی داگ میرو می‌باشد. سوفیا ورگارا، مارتین رودریگز، آلبرتو گوئرا، جولیانا مارتینز و ونسا فرلینو از بازیگران این مینی سریال هستند.

یکی دیگر از جدیدترین آثاری که در آرشیو فیلم خونه قرار دارد فیلم سینمایی چارلی چابک (Fast Charlie) است. گروه بازیگران فیلم را پیرس برازنان (در نقش چارلی سوئیفت)، جیمز کان و مورنا باکارین تشکیل می‌دهند. این فیلم آخرین فیلمی بود که جیمز کان پیش از مرگ در آن ایفای نقش نموده‌است. فیلم دارای ژانر اکشن و انتقام جویانه می‌باشد. این فیلم در imdb امتیاز ۸.۸ را کسب کرده‌است. داستان این فیلم درباره‌ی شخصی به نام چارلی سوئیفت است که ۲۰ سال برای رئیس اوباش کار کرده‌است و زمانی که گروه رقیب تصمیم به نابودی آن‌ها می‌گیرند دست به کار می‌شود و…

رپورتاژ آگهی

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx