رفع مشکل عدم دریافت کد تلگرام|چرا کد تلگرام نمیاد

dell ghatar.com ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۶

از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ بدون کد و صفر تماس گرفته، و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دریافت نکردن کد تلگرام، و دیگر باگ های این پلتفرم محبوب را با کمک کارشناس مربوطه حل و فصل نمایید.

عدم دریافت کد تلگرام، اخیرا مشکلی است که کاربران این پلتفرم با آن دست و پنجه نرم می کنند. دریافت نکردن کد تلگرام دلایل متفاوتی دارد، که در ادامه ی این مقاله به بررسی، عوامل اصلی و رفع مشکل نیامدن کد تلگرام، عدم دریافت کد تایید تلگرام و پاسخ سوال چرا کد تلگرام نمیاد را به صورت جامع توضیح خواهیم داد.

دلیل اصلی ارسال کد تلگرام از سمت سرورهای اصلی این پلتفرم، شفاف سازی این موضوع برای پیام رسان می باشد که، شخص حقیقی قصد ساخت اکانت را داشته، و پای ربات به میان نیست! حال عدم دریافت کد تلگرام می تواند دلایل متفاوتی را شامل شود، که تمامی آنان قابل حل بوده و با انجام راه حل های پیشنهادی مقاله، میتوانید مشکل دریافت نکردن کد تلگرام خود را حل کرده و به استفاده از این پلتفرم جذاب بپردازید.
 
چرا کد تلگرام نمیاد
از اصلی ترین دلایل عدم دریافت کد تایید تلگرام می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اعمال ترابرد

دیلیت اکانت بیش از حد تلگرام

عدم ارسال کد تلگرام به دلیل اختلال در سرور

تلاش بیش از حد جهت ورود به تلگرام

پر بودن بیش از حد حافظه تلفن همراه

درج اشتباه شماره

عدم اتصال برنامه های تغییر دهنده ی آی پی و یا اینترنت

استفاده از تلفن همراه های فیک و چینی
 
رفع مشکل عدم دریافت کد تلگرام
اولین قدم جهت حل مشکل دریافت نکردن کد تلگرام، اطمینان از اتصال پایدار به اینترنت و اتصال پروکسی و ف ی ل ت ر ش ک ن است، چرا که اتصال ناپایدار اصلی ترین دلیل ارسال نشدن کد تلگرام می باشد.

روش های طلایی رفع مشکل عدم دریافت کد تلگرام عبارتند از:

دریافت کد تلگرام از طریق اینترنت

استفاده از قابلیت تماس تلفنی برای دریافت کد تلگرام

درج ۵ رقم آخر تماس تلفنی دریافت کد

حل مشکل ارسال نشدن کد تایید از طریق تماس با پشتیبانی تلگرام در ایران

پاک کردن کش و دیتای برنامه جهت رفع مشکل دریافت نکردن کد تلگرام

حل مشکل نیامدن کد تلگرام از طریق تماس تلفنی یا وریفای خودکار
در جدیدترین آپدیت پلتفرم تلگرام، قابلیتی اضافه شده که هنگام ورود به حساب خود، و جهت رفع مشکل عدم دریافت کد تلگرام، حال به جای دریافت کد از طریق پیامک، می توانید کد ورود را با استفاده از تماس تلفنی دریافت نمایید!

جهت رفع مشکل عدم دریافت کد تلگرام از این روش، بعد از نصب نسخه اصلی تلگرام، وارد تنظیمات تلفن همراه خود شده، از لیست برنامه ها تلگرام را انتخاب نمایید، و اطمینان یابید که همه ی دسترسی ها را به این پلتفرم داده اید. گزینه “Permissions (دسترسی‌ها)” را انتخاب نموده و تمامی عناوین را فعال نمایید (تیک بزنید). توجه کنید که سیم کارت مربوطه داخل تلفن همراهی باشد که قصد نصب تلگرام را دارید.
 
حل مشکل نیامدن کد تلگرام از طریق تماس تلفنی یا وریفای خودکار
پس از اطمینان از دسترسی های فعال تلگرام در تلفن همراه، تلگرام را اجرا نموده، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

حالت اول: چنانچه در این روش از عدم دریافت کد تلگرام، صفحه ی زیر به شما نمایش داده شد به هیچ وجه نیازی نیست حرکتی انجام دهید، در این حالت تلگرام با شما تماس خواهد گرفت اما هرگز این تماس تلفنی را به هیچ عنوان پاسخ ندهید! بدین ترتیب مشکل نیامدن کد تلگرام شما حل شده و پس از ۸ الی ۱۵ دقیقه، به صورت خودکار وارد حساب کاربری خواهید شد.

حالت دوم: چنانچه در این قسمت از فرآیند ارسال نشدن کد تلگرام، صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده شد، می بایست حتما کد را دریافت و در جایگاه مشخص شده درج نمایید، که بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. چنانچه همچنان کدی دریافت نکرده اید در قسمت پایین صفحه، به شما اعلام می شود پس از ۳ دقیقه که از ارسال نشدن کد تلگرام گذشت میتوانید در خواست تماس تلفنی نمایید.

در بعضی موارد همان لحظه با شما تماس گرفته می شود، و در بعضی موارد نیز پس از چند دقیقه این اتفاق خواهد افتاد. مهمترین نکته در این قدم از رفع مشکل عدم دریافت کد تایید تلگرام وجود دارد این است که، در این حالت گزینه “ارسال کد به صورت پیامک” را لمس نمایید که با شما تماس گرفته شود و حتما باید تماس تلفنی را پاسخ دهید

پس از پاسخ به تماس تلگرام، خونسردی خود را حفظ نمایید، کد قرائت شده را به صورت صحیح وارد کنید. و بدین ترتیب وارد اکانت خود در پلتفرم تلگرام شوید.

ممکن است در مواردی به دلیل حضور در کشور ایران، هیچ تماسی گرفته نشود و در روند ورود شما به این پلتفرم اختلال ایجاد شود، در این شرایط می بایست از هر عمل دیگر جلوگیری نموده، و برای حفظ حساب کاربری خود، با کارشناسان تلگرام در ایران ارتباط گرفته و عدم دریافت کد تلگرام خود را از این طریق پیگیری نمایید، و در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد ورود بی دردسر به حساب کاربری خود باشید.

رپورتاژ آگهی

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx