جدیدترین روش‌های دندانپزشکی در دکترتو کلینیک

dell ghatar.com ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۸

با توجه به اهمیتی که سلامت دندان‌ها دارد، دکترتو کلینیک خدمات متنوعی در این‌ زمینه ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند با کم‌ترین دغدغه از خدمات زیبایی، ترمیم و حتی جراحی استفاده کنند. اگر با مشکلاتی در دندان‌های خود مواجه هستید، این مقاله برای شماست.

به‌طور کلی باید گفت سلامت دندان‌ها علاوه‌ بر افزایش زیبایی ما باعث افزایش سلامت سایر بخش‌ها مانند سیستم گوارش می‌شود. این موضوع باعث شد در این سامانه روش‌های مختلفی برای ترمیم یا زیبایی دندان‌ها ارائه شود. در ادامه به معرفی این راه‌کارها می‌پردازیم تا با اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده از آن‌ها به سامانه مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان

افرادی که دندان‌های خود را به‌دلیل بروز ضربه، آسیب، بیماری لثه یا پوسیدگی گسترده از دست می‌دهند، باید از روش‌هایی استفاده کنند که در آن‌ها نوعی پروتز جایگزین دندان اصلی می‌شود. این راه‌کار جزء روش‌های زیبایی و درمانی به‌شمار می‌آید.

ایمپلنت روشی است که در آن نوعی پروتز کاشتی درون لثه و زیر استخوان فک قرار داده می‌شود تا نتیجه‌ای کاملا شبیه دندان طبیعی به‌وجود بیاید. این روش توسط سرویس‌دهندگان مختلفی در سامانه دکترتو کلینیک ارائه می‌شود تا افراد همواره سلامت و زیبایی دندان‌های خود را حفظ کنند.

لمینت سرامیکی دندان

یکی از خدمات مهمی که در این سامانه ارائه می‌شود، لمینت سرامیکی است. این روش‌ زیبایی و ترمیمی معمولا توسط افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای دندان‌هایی با لکه‌های قهوه‌ای، تیره، زردرنگ، شکسته یا لب‌پر هستند.

به‌طور کلی باید گفت لمینت سرامیکی از ماندگاری بالایی برخوردار است و باعث ازبین ‌بردن عیب‌های ظاهری دندان‌ها که زمینه‌ساز کاهش اعتمادبه‌نفس هستند می‌شود. به همین دلیل نیز افراد زیادی پس‌از مراجعه به سامانه دکترتو کلینیک استفاده از این خدمات را انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز با مشکلات گفته‌ شده مواجه هستید باید بدانید لمینت سرامیکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع عیوب به‌شمار می‌آید.

کامپوزیت ونیر دندان

ونیرهای کامپوزیت گزینه‌ مناسبی برای رفع عیب‌هایی مانند لکه، شکستگی و بریدگی دندان هستند. افرادی که می‌خواهند همواره لبخند زیبایی به دیگران هدیه دهند و از دندان‌های خود محافظت کنند، می‌توانند استفاده از این روش را مدنظر داشته باشند.

معمولا انتخاب بین کامپوزیت و لمینت برای مراجعه‌کنندگان کمی مشکل است. با مراجعه به دکترتو کلینیک می‌توانید این خدمات را ازنظر قیمت و کارایی بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. البته معمولا تصمیم‌گیری نهایی درخصوص انتخاب بین یکی از این روش‌ها بر عهده ارائه‌دهندگان این سرویس‌ها است.

لازم است بگوییم سرویس‌دهندگانی که خدمات خود را در این سامانه ارائه می‌دهند، از سایر خدمات زیبایی دندان نیز پشتبانی می‌کنند. برای آشنایی با آن‌ها بهتر است به سامانه مراجعه کنید.

درمان ریشه دندان

گاهی ممکن است پوسیدگی و عفونت باعث ایجاد مشکلاتی در ریشه دندان شوند. در این زمان ارائه‌دهنده خدمات باید بخش‌هایی را که دچار خرابی هستند خارج کند و سپس با استفاده از مواد مناسب، بخش‌هایی را که خالی شده‌اند پر کند.

درمان ریشه دندان از روش‌های ترمیمی است که جلوی خرابی کامل و همچنین احتیاج به استفاده از روش‌هایی مانند ایمپلنت را می‌گیرد. اگر با مشکلات جدی در دندان‌های خود مواجه هستید، بهتر است هرچه زودتر یکی از سرویس‌دهندگان موجود را در سامانه دکترتو کلینیک را انتخاب و به آن مراجعه کنید.

عصب ‌کشی دندان

عصب‌کشی نیز مانند درمان ریشه به رفع مشکلات این ناحیه می‌پردازد. به‌طور کلی باید گفت این ۲ روش ترمیمی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و سرویس‌دهنده پس‌از بررسی وضعیت کلی ریشه، تصمیم به خارج‌کردن اعصاب و پرکردن حفره‌های ایجادشده با استفاده از مواد مخصوص می‌گیرد.

پر کردن دندان

از دیگر خدماتی که در سامانه دکترتو کلینیک می‌توانید به آن‌ دسترسی داشته باشید، باید به پرکردن دندان اشاره کنیم. گاهی ممکن است با وجود پوسیدگی مشکل خاصی در ریشه به‌وجود نیاید. در این شرایط سرویس‌دهنده بدون ترمیم یا عصب‌کشی ریشه، تنها اقدام به ازبین‌بردن بخش‌های آسیب‌دیده می‌کند.

با این کار حفره‌هایی به‌وجود می‌آید که باید آن‌ها را با استفاده از مواد مخصوص پر کرد. این روش ترمیمی همچنین برای مواقعی که بخشی از دندان به‌دلیل بروز آسیب دچار شکستگی شده مناسب است. ضمن این‌که باید بگوییم با مراجعه به سامانه می‌توانید به دیگر خدمات ترمیمی دندان نیز دسترسی داشته باشید.

ارتودنسی دندان با روش‌های نوین

چینش دندان‌ها و مشکلات رایج در فک بالا و پایین ازجمله مواردی به‌شمار می‌آیند که با استفاده از روش‌های نوین ارتودنسی قابل درمان هستند. به همین دلیل نیز شاهد لیست کاملی از ارائه‌دهندگان این سرویس در سامانه دکترتو کلینیک هستیم.

دندان‌های نامرتب و مشکلات فک همواره اعتمادبه‌نفس افراد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. استفاده از این روش ترمیمی و زیبایی باعث می‌شود طی یک بازه زمانی بلند‌مدت، تمام مشکلات از بین بروند. از دلایل محبوبیت‌های این روش باید به ماندگاری بالای آثار آن نسبت به لمینت و کامپوزیت اشاره کرد.

جراحی دندان و لثه

مشکلات دندان و لثه گاهی با استفاده از روش‌های متداول و غیرتهاجمی برطرف نمی‌شوند، بلکه افراد باید تحت جراحی قرار بگیرند. در سامانه دکترتو کلینیک خدمات جراحی دندان و لثه نیز برای افراد فراهم شده تا دغدغه‌ای در این‌ زمینه نداشته باشند.

با توجه به این‌که جراحی دندان و لثه حساسیت زیادی دارد و سرویس‌دهنده این خدمات باید از مهارت کافی برخوردار باشد، بهتر است در انتخاب آن‌ها دقت کنید. با مراجعه به سامانه مذکور با فهرست کاملی از این خدمات‌دهندگان روبه‌رو می‌شوید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

سفید کردن دندان‌ها با روش‌های مختلف

برخی افراد ازنظر پوسیدگی یا مشکلات ریشه، دندان‌های سالمی دارند، اما به‌دلیل عدم مراقبت صحیح یا هر علت دیگری ممکن است با زردی و به‌طور کلی تغییر رنگ در دندان‌های خود مواجه شوند.

سرویس‌دهندگان مختلفی در سامانه دکترتو کلینیک خدمات سفیدی دندان را ارائه می‌دهند تا افراد بتوانند این مشکل مهم را که باعث کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.

از روش‌هایی که سرویس‌دهندگان برای سفیدی دندان مورد استفاده قرار می‌دهند باید به بلیچینگ، جرم‌گیری، لیزر و حتی لمینت و کامپوزیت اشاره کرد. سرویس‌دهنده با در نظر گرفتن وضعیت دندان‌های شما بهترین روش را انتخاب می‌کند.

جمع‌بندی

دکترتو کلینیک سامانه‌ای است که برای دسترسی راحت افراد به سرویس‌دهندگان خدمات ترمیمی و زیبایی دندان، لیست کاملی از این خدمات‌دهندگان را برای آن‌ها فراهم کرده است.

اگر می‌خواهید از روش‌های ترمیمی و زیبایی دندان مانند عصب‌کشی، پر کردن، ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت، درمان ریشه، ارتودنسی، جراحی لثه و سفید کردن دندان استفاده کنید، بهتر است به این سامانه مراجعه کرده و بهترین سرویس‌دهندگان را انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx