aidin techshot.ir ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ دیدگاه ۲۴

چه میزان به استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند خود اعتیاد دارید؟ آیا همیشه موقعی که گوشی خود را در دست می‌گیرد، با اعتراض اعضای خانواده رو به رو می‌شوید؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کدام یک از اپلیکیشن‌های گوشی‌تان بیشتر از سایرین وقت شما را می‌گیرند؟ اپلیکیشنی به نام Hooked می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با تک شات همراه باشید.

اپلیکیشن Hooked یکی از برنامه‌هایی است که به نگرانی‌های شما و اطرافیانتان درباره استفاده بیش از حد از اپلیکیشن‌های مختلف می‌پردازد. این اپلیکیشن به شما می‌گوید که چه میزان از هر کدام از اپلیکیشن‌های گوشی خود استفاده می‌کنید و سپس به شما امکان می‌دهد تا این داده‌ها را با میانگین استفاده از اپلیکیشن‌ها توسط سایر کاربران مقایسه کنید. این اپ هم چنین فهرستی از اپلیکیشن هایی را به شما نمایش می‌دهد که به ترتیب میزان استفاده از زیاد به کم ردیف شده‌اند. سپس نمودار‌هایی را مشاهده خواهید کرد که تعیین می‌کنند شما در خطر هستید یا نه.

این اپلیکیشن هم چنین به شما امکان می‌دهد تا برای استفاده از اپلیکیشن‌ها محدودیت زمانی تعیین کنید تا وقت بیشتری برای رسیدگی به سایر امور زندگی خود داشته باشید. برای استفاده از Hooked شما باید از یک اتصال VPN با سرور‌های این اپلیکیشن استفاده کنید تا برنامه بتواند عادات استفاده از اپلیکیشن‌های شما را رصد کند. پس از نصب این اپلیکیشن برای اولین، حدود ۴۸ ساعت زمان می برد تا اطلاعات مربوط به الگوهای استفاده از اپلیکیشن‌ها آماده سازی شوند.

اگر قصد دانلود این برنامه را دارید به یاد داشته باشید که چندین اپلیکیشن دیگر نیز با نام مشابه به شما پیشنهاد می‌شوند، برای مثال اپلیکیشن HOOKED با حروف بزرگ که یک برنامه داستان خوانی است یا Hooked Deals که بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن را به شما پیشنهاد می‌دهد. اپلیکیشنی که شما باید دانلود کنید Hooked App Habit Tracker نام دارد و دانلود آن نیز رایگان است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx