علت خاموش شدن ماشین لباسشویی سامسونگ در حین کار

dell ghatar.com ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۵۷

رپورتاژ آگهی: همانطور که میدانید ماشین لباسشویی توسط یک آلمانی به نام کریستین شافر در قرن ۱۷ میلادی اختراع شد و تقریبا بعد از یک نسل، موتوری الکتریکی بر روی آن نصب گردید. این وسیله پر کارآمد در سال ۱۹۲۷ با تولید انبوه مینی تگ روانه بازار شد و هر روز با توجه به نیازها، به روز تر و با کیفیت تر نیز شد. امروزه به علت ماشینی شدن زندگی، نمی توان خانه ای را بدون ماشین لباسشویی تصور نمود و این وسیله نیز، لقب مهمترین و پرمصرف ترین وسیله خانگی را اذعان خود کرده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ

خیلی از افراد، قبل از خرید ماشین لباسشویی به دنبال بهترین برندها می گردند که یکی از بهترین این برندها، برند سامسونگ (samsung) می باشد. متاسفانه این برند هم مانند دیگر برندهای تجاری می تواند بنا به شرایط گوناگونی خراب شود که نیاز به تعمیر یا حتی تعویض وسایل جانبی مانند تعمیر برد لباسشویی نیز دارد.
برای پاسخ دادن به سوالاتی مانند اینکه برای سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ باید به کجا مراجعه نمود؟ یا اگر ماشین لباسشویی ما در حین کار خاموش شود، باید چه کار کنیم؟ می توانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا نکاتی آموزنده را یاد بگیرید.

برای سرویس ماشین لباسشویی samsung باید چه کرد؟
هر وسیله الکترونیکی بعد از مدت زمانی نیاز به تعمیر و سرویس دارد که ماشین لباسشویی از آن مستثنی نیست. اگر در حدود ۶ماه از خرید دستگاه شما میگذرد، بهتر است که به دنبال یک سرویس و عیب یابی از این وسیله با ارزش خود باشید. شاید شما بگویید که وقتی دستگاه سالم است چرا باید آن را سرویس کنم؟ جواب این سوال بسیار ساده است، فقط برای جلوگیری از خرابی های پرهزینه و جبران نشدنی. شما با سرویس کردن این دستگاه، این شانس را به خودتان می دهید که با توجه به گارانتی که در دستان شما است، دستگاه خود را عاری از هرگونه مشکلی که ممکن است در آینده برای آن پیش آید، تضمین نمایید.
برای ارتباط برقرار کردن با نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ می‌توانید با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را برای ماشین لباسشویی خود دریافت نمایید. این نمایندگی با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص در حوزه تعمیر لوازم خانگی، می توانند شما را در صرفه جویی کردن هزینه هایتان راهنمایی نمایند.

  عرضه گوشی سامسونگ زد فلیپ ۳ ویژه بازی‌های المپیک زمستانی در پکن + تصاویر

علت خاموش شدن ماشین لباسشویی سامسونگ در حین کار
آیا برای شما پیش آمده که ماشین لباسشویی، بعد از چند دقیقه کار کردن، از کار متوقف شود و یا کلا خاموش شود؟ مطمئنا ایجاد چنین اتفاقاتی برای ما آزار دهنده و کلافه کننده می باشد. ما در این قسمت می خواهیم به مهمترین دلایل که موجب از کار افتادن ماشین لباسشویی شده است بپردازیم.
قبل از هرکاری در ابتدا از وصل بودن دوشاخه به برق اطمینان پیدا نمایید. اگر دوشاخه برق و اتصالات آن، بنا به حرارت جریانات الکتریکی ذوب شده باشند، قطعا یکی از دلایل اصلی برای خاموشی ماشین لباسشویی در حین کار یا حتی روشن نشدن از همان ابتدا خواهد بود. بعضی از ماشین های لباسشویی به جای دوشاخه، دارای سه شاخه برای اتصال به برق می باشند و برای این کار آنها نیاز به مبدل هایی دارند که باید از سالم بودن آن تبدیل ها هم اطمینان داشته باشید.

ماشین لباسشویی سامسونگ

از علل دیگری که می توان برای خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی سامسونگ نام برد، می تواند موارد زیر باشد:
● از سالم بودن شیر الکتریکی اطمینان پیدا کنید؛ چرا که این قطعه با ارزش اگر خراب شده باشد، دستگاه در حین کار دچار توقف می شود.
● رابط هیدرواستات به موتور تایمر از دیگر مواردی است که باید از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید.
● موتور دستگاه و موتور تایمر هم از جمله مواردی هستند که باید تضمین شود که مشکلی ندارند و سالم هستند.
● هیدرواستات یکی دیگر از موارد مهم برای بررسی می باشد که می تواند دستگاه ما را خاموش کند پس شلنگ ورودی این قطعه را ابتدا چک کنید که خراب یا بریده نشده باشد.
● اگر فیلتر ورودی شیر الکتریکی نیز کثیف یا مسدود شده باشد، می تواند باعث خاموشی ماشین لباسشویی سامسونگ شود.
● اگر دستگاه شما در محیطی قرار دارد که امکان نوسانات برق دارد، باید برد الکتریکی و تایمر آن چک شود. این قطعات در تمامی ماشین های لباسشویی وظیفه فرماندهی و دستور برای شستشو را اعمال می کنند.
● اگر احساس کردید که پلاتین های خاموش و روشن کردن دستگاه دچار مشکل شده، در ابتدا آن را برطرف نمایید تا باعث مشکلات جدی تر و پر هزینه تر نگردید.
● تمامی ماشین های لباسشویی سامسونگ در انتهای سیم ورودی برق خود دارای خازن پارازیت گیر هستند که پارازیت و نویز ها را کنترل و مدیریت می کنند. اگر این قطعه به خاطر نوسانات دچار مشکل شده باشد، می تواند دلیلی برای خاموشی ماشین لباسشویی نیز باشد.
امیدوارم این مطالب، شما را تشویق به سرویس کردن ماشین لباسشویی سامسونگ و جلوگیری از هزینه های جبران ناپذیری که احتمال به وقوع پیوستن آن بسیار است، کرده باشد. شماره نمایندگی سامسونگ در تهران ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ بوده که به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشند.

  دانلود واتساپ قدیمی برای اندروید پائین و گوشی های سامسونگ

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx