lokomotive teslapress24.com ۰۲ آذر ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۴۷

همه چیز درباره مشخصات و قیمت کنسول PS5

ps5

عرضه PS5 از تاریخ ۲۲ آبان در کشورهای آمریکا، مکزیک، کرده جنوبی، استرالیا و نیوزلند آغاز شده است. و از تاریخ ۲۹ آبان در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد. PS5 سریع‌ترین کنسول دنیا نیست اماپیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به PS4 داشته و به دلیل برخورداری از معماری کاملاً جدید. پشتیبانی از رزولوشن وضوح بالا و حافظه سریع‌تر SSD تقریباً در تمام زمینه‌ها نسبت به PS4 برتری کامل دارد. در این مطلب نظرات مختلف در مورد قیمت کنسول ps5 و عوامل تاثیرگزار روی آن را بررسی می‌کنیم.

هممچنین به مقایسه تخصصی نسل نهم کنسول سونی و جدیدترین کنسول این برند با نسل قبلی آن در زمینه‌های مختلف می پردازیم که شامل مشخصات، رزولوشن، قیمت، حافظه ذخیره‌سازی، بازی‌ها، سازگار بودن با نسخه‌های قبلی، قابلیت و فناوری دسته‌ها و نسخه‌ها می‌شود.

مشخصات کنسول ps5

حتی با نگاهی مختصر و گذرا به مشخصات هر دو کنسول متوجه می‌شویم کنسول جدید در تمام زمینه‌های مهم پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به برخورداری از حافظه سریع‌تر و کارآمدتر، قطعات پردازنده سریع‌تر و پشتیبانی از وضوح بالاتر اشاره کرد.

PS5 در دو نسخه Standard Edition و Digital Edition عرضه‌شده که تمام مشخصات آن‌ها یکسان است و تنها تفاوت این دو نسخه برخورداری نسخه استاندارد از دیسک درایو است (نسخه Digital Edition فاقد دیسک درایو است).

قدرت مودم جیبی را دست کم نگیرید!

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx