کنترل فشار خون با قهوه گانودرما

dell ghatar.com ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۸

بر اساس طب سنتی چینی ، گانودرما لوسیدوم می تواند به ۵ عضو اصلی انسان یعنی قلب ، ریه ، کبد ، لوزالمعده و کلیه نفوذ کرده و روی آنها تاثیرات مثبتی داشته باشد. همچنین ثابت شده است که گانودرما بر روی سیستم های مختلف بدن انسان از جمله سیستم های تنفسی ، گردش خون ، هضم ، اعصاب و غیره اثرات درمانی دارد. در اینجا به تاثیر گانودرما بر فشار خون و مصرف انواع قهوه گانودرما نظیر قهوه گانودرما موکا برای درمان طبیعی فشار خون می پردازیم.

کنترل فشار خون با قهوه گانودرما

فشار خون بالا ، قاتل خاموش!

فشار خون بالا به عنوان یک قاتل خاموش شناخته می شود. زیرا در مراحل اولیه معمولاً علائم هشدار دهنده ای از این بیماری وجود ندارد. اما فشار خون بالایی که درمان نشده باشد به تدریج به اندام های بدن شما آسیب می رساند. همچنین می تواند باعث نارسایی قلبی شود. عضله قلب می تواند آنقدر ضعیف شود که قلب شما نتواند خون کافی برای کل بدن پمپ کند. در دراز مدت نیز می تواند رگ های خونی را ترکانده یا باعث باریک شدن و مسدود شدن آنها شود که در هر دو حالت ، جریان خون متوقف خواهد شد. در فشار خون بالا بسته به این که کدام رگ های خونی تحت تأثیر قرار می گیرند ، این بیماری می تواند منجر به موارد زیر شود:

  • نارسایی آئورت
  • آسیب رگ های خونی (تصلب شرایین)
  • ضربه مغزی
  • نارسایی احتقانی قلب
  • نارسایی کلیه
  • حمله قلبی و سکته
  • بیماری فشار خون قلب
  • کاهش بینایی (نابینایی)

اگر به فشار خون بالا مبتلا هستید هرگز این بیماری را دست کم نگیرید و هر چه سریع تر به یک پزشک متخصص برای درمان و پیشگیری از عوارض بعدی آن مراجعه کنید. با این حال در کنار تجویز دارو توسط پزشک متخصص ، تغییر در سبک زندگی و مصرف بیشتر گیاهان به خصوص گیاهانی که در کاهش فشار خون موثر هستند می تواند تا حد زیادی سلامتی شما را تضمین کند. البته به این نکته نیز توجه کنید که داروی شیمیایی نباید با روش های طب سنتی تداخل پیدا کند. برای این منظور حتما با پزشک مشورت کنید.

طب سنتی در کاهش فشار خون چه نقشی دارد؟

به نظر شما آیا گیاهانی وجود دارند که بتوانند به طور جدی به مبتلایان به فشار خون بالا کمک کنند؟ برخی از پزشکان معتقدند که درمان گیاهی بیماری فشار خون تقریبا غیر ممکن است. آنها می گویند برای کنترل این بیماری باید همیشه دارو مصرف کنید. اما خوشبختانه ، بسیاری از افراد با تغییر در سبک زندگی و مصرف گیاهانی مانند گانودرما تا حد قابل قبولی فشار خون بالای خود را بهبود بخشیده اند.

درمان فشار خون بالا با نوشیدن قهوه گانودرما موکا

معمولا درمان فشار خون از طریق دارو است و این یک روش درمانی بسیار مهم برای این بیماری محسوب می شود. بنابراین قبل از مصرف هرگونه گیاه دارویی برای فشار خون مانند قهوه گانودرما لوسیدوم ، ابتدا باید برای تجویز دارو با پزشک خود مشورت کنید.

  امکان وقوع سکته مغزی با قطع خودسرانه داروهای فشار خون

داروها به سرعت فشار خون را کاهش می دهند و به پایین نگه داشتن آن کمک می کنند. با این حال ، نمی توانند این بیماری را درمان کنند. اگر در کنار مصرف دارو رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را بهبود ندهید ، فشار خونتان همچنان بالا می رود.

عوارض جانبی مصرف دارو برای کنترل فشار خون

از آنجا که از داروهای فشار خون بالا باید به مدت طولانی استفاده شوند ، بنابراین ممکن است در برخی افراد به ایجاد عوارض جانبی منجر شوند. به همین خاطر برخی از افراد ، برای جلوگیری از این عوارض جانبی ، داروهای خود را به موقع مصرف نمی کنند که این یک عمل خطرناک برای بقای آنها است!

خوشبختانه توانایی سم زدایی گانودرما به خنثی سازی سموم ناشی از داروهای فشار خون کمک می کند. به این ترتیب مصرف مقدار مناسب آن می تواند عوارض جانبی داروها را کاهش دهد و به محافظت از کبد و کلیه شما کمک می کند. برای جلوگیری از این عوارض علاوه بر نوشیدن قهوه گانودرما موکا بهتر است یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم را انتخاب کنید. در اینجا به تاثیر گانودرما بر فشار خون می پردازیم:

چگونه می توان فشار خون بالا را به طور طبیعی کاهش داد؟

حتی اگر از داروها و یا گیاهان دارویی همچون قهوه گانودرما موکا دکتر بیز برای کنترل فشار خون بالا استفاده می کنید. باز هم باید نکات زیر را به خاطر بسپارید:

– همیشه وزن خود را در محدوده وزن سالم نگه دارید

– غذای کم چرب مصرف کنید

– نمک کمتری بخورید یا در صورت لازم به میزان کم نمک های کم خطر مصرف کنید

– الکل و سیگار مصرف نکنید

– غذاهای غنی از فیبر بیشتر بخورید

– به طور منظم ورزش کنید

– استرس و عصبانیت خود را بهتر مدیریت کنید

به یاد داشته باشید فقط با اصلاح رژیم غذایی و شیوه زندگی می توانید شانس بیشتری برای بهبود فشار خون بالا داشته باشید.

چگونه گانودرما فشار خون بالا را بهبود می بخشد؟

فشار خون ، فشاری است که با گردش خون بر دیواره رگ های ما اعمال می شود. یکی از دلایل فشار خون بالا تجمع چربی ها و کلسترول در دیواره رگ های خونی است. به همین خاطر ، قلب پمپاژ بیشتری می کند تا خون را از طریق رگ های خونی باریک گرفته و همین امر منجر به فشار خون بالاتر شود.

  امکان وقوع سکته مغزی با قطع خودسرانه داروهای فشار خون

ترکیباتی همچون تریترپن ها در گیاه گانودرما با کاهش مواد چربی تجمع یافته مانند کلسترول و تری گلیسیرید به طور موثری انسداد رگ های خونی را پاک می کند. به این ترتیب گیاه گانودرما جریان خون را روان تر کرده و از استرس قلب شما می کاهد. بنابراین به طور طبیعی به کاهش فشار خون بالا کمک می کند.

گیاه گانودرما تثبیت کننده فشار خون

گاهی اوقات ممکن است قلب شما به دلیل موادی مانند الکل و یا مواد شیمیایی موجود در سیگار خیلی سخت و سریع پمپاژ کند. این یکی دیگر از دلایل فشار خون است. گیاه گانودرما می تواند نیروی پمپاژ قلب شما را تثبیت کند. نوشیدن قهوه گانودرما موکا Dr.biz علاوه بر بهبود فشار خون ، حتی به حفظ فشار خون پایدار برای مدت طولانی کمک می کند.

تاثیر گانودرما بر فشار خون و ترومبوز (تشکیل لخته های خون)

وقتی سطح بالایی از چربی در خون وجود داشته باشد ، چربی های اضافی به سطح دیواره شریانی می چسبند ، جمع می شوند و در نهایت منجر به تصلب شرایین می شوند. از آنجا که خون نمی تواند به راحتی از طریق این شریان های باریک عبور کند ، قلب باید فشار بیشتری برای پمپاژ کردن وارد کند که این باعث افزایش فشار خون می شود.

اگر یک تکه چربی در یک نقطه باریک از رگ های خونی بچسبد ، باعث ترومبوآمبولی می شود. ترومبوز در قلب ، ترومبوز قلب و عروق نامیده می شود. به ترومبوز در مغز نیز ترومبوز عروق مغزی گفته می شود.

یکی دیگر از دلایل احتمالی تصلب شرایین تجمع پلاکت ها است. وقتی صدمات در رگ های خونی رخ می دهد ، پلاکت ها در محل آسیب جمع شده و روند ترمیم را شروع می کنند. سپس دیواره رگ ها ضخیم و باریک می شوند ، بنابراین جریان خون کندتر می شود و باعث فشار خون می شود.

خوشبختانه مصرف گانودرما می تواند شرایط خونی افراد مبتلا به بیماری های مغزی / قلبی عروقی را بهبود بخشد ، سیالیت خون را افزایش دهد و احتمال تشکیل ترومبوز را کاهش دهد.

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx