ماجرای وحشتناکی که در طبقه چهارم رخ داد

dell ghatar.com ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۲۲

پازل به هم ریخته مرگ یک زن جوان در اتاق پر از گاز شهری، در حالی روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت که برخی شواهد موجود از راز پنهان یک جنایت وحشتناک حکایت دارد.

حوادث

حدود ساعت یک بامداد پنج شنبه گذشته بود که صدای زنگ تلفن، خواب را از چشمان قاضی ویژه قتل عمد ربود. ماموران انتظامی در حالی از مرگ مشکوک یک زن جوان در طبقه چهارم مجتمع مسکونی در بولوار شهید صارمی خبر دادند که جسد این زن از «اتاق مرگ» جابه جا شده بود! با توجه به حساسیت موضوع،بی درنگ قاضی دکتر حسن زرقانی، شبانه عازم نشانی مذکور شد و با دیدن نشانه هایی از باز بودن شیر گاز و جابه جایی لوازم منزل، احتمال ساختگی بودن صحنه مرگ، افکارش را درگیر کرد.

شوهر ۴۰ ساله این زن که مدعی بود همسرش خودکشی کرده است، از وجود اختلافات شدید خانوادگی پرده برداشت و به مقام قضایی گفت: قرار بود به صورت توافقی از هم جدا شویم که این حادثه رخ داد اما زمان وقوع حادثه من در طرقبه شاندیز بودم! گزارش خراسان حاکی است، این اظهارات در حالی ظن مقام قضایی را بیشتر می کرد که وجود کمربند حوله حمام در اتاق و آثار کبودی روی گردن متوفی، احتمال وقوع جنایت را قوت می بخشید!با این حال، بررسی های تخصصی ویژه با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی دکتر زرقانی از همان ساعات اولیه بامداد آغاز شد و تا صبح طول کشید. تحقیقات مقدماتی نشان می داد: شیلنگ گاز منزل با چاقو بریده شده است اما صحنه حادثه جلوه ای از خودکشی دارد. بنابراین همسر این زن ۳۹ ساله بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

  رپر سرشناس به قتل رسید!

او به قاضی ویژه قتل عمد گفت: پنج سال قبل با «ف-ش» آشنا شدم و در حالی با هم ازدواج کردیم که هر دو نفر از همسران مان جدا شده بودیم . با آن که پسرمان به دنیا آمده بود ولی اختلافات خانوادگی ما از همان روزهای اولیه ازدواج شروع شد و به جایی رسید که از حدود یک سال قبل دیگر تقریبا از هم طلاق عاطفی گرفتیم و تنها زیر یک سقف مانند افراد غریبه زندگی می کردیم.واحد آپارتمانی هم متعلق به همسرم بود که به همین دلیل مرا از خانه بیرون می کرد و من حتی نمی توانستم به توهین هایش پاسخ بدهم! تا این که شب حادثه به منزل یکی از نزدیکان رفتیم و تصمیم گرفتیم به صورت توافقی از هم جدا شویم. آن روز ظهر من همسرم را به خانه خواهرش رساندم و خودم هم برای صرف جگر به طرقبه رفتم. هنگام عصر وقتی در مسیر بازگشت به مشهد بودم، ناگهان خواهرزنم با من تماس گرفت و گفت که هرچه با گوشی خواهرش (همسرم) تماس می گیرد، کسی پاسخ گو نیست.

من هم به دامادمان زنگ زدم که به خانه ما سری بزند! در این هنگام ،قاضی زرقانی که تا آن لحظه فقط به اظهارات متهم گوش می داد، با تیزبینی خاصی پرسید: «چرا به دامادتان زنگ زدید؟» متهم پاسخ داد: چون احتمال می دادم همسرم خودکشی کرده باشد!! گزارش خراسان حاکی است مرد ۴۰ ساله ادامه داد: وقتی به خانه رسیدم هوا تاریک بود و خانه هم روشنایی نداشت!در همان تاریکی به داخل اتاق خواب رفتم و باجسد همسرم روبه رو شدم و او را از راهروی باریک به بیرون کشیدم. قاضی سخنان متهم را قطع کرد و پرسید: چرا کلید برق را نزدی که خانه روشن شود؟ متهم گفت: چون بوی گاز می آمد و ترسیدم کلید را بزنم و بر اثر جرقه، خانه منفجر شود. متهم افزود: پس از آن هم همسایگان آمدند و با پلیس تماس گرفتند.

  پدر بی رحم سر پسرش را برید و جسدش را تکه تکه کرد / در تهران رخ داد

بنابراین گزارش ، تحقیقات در پازل این پرونده وحشتناک،در حالی زیر نظر قاضی زرقانی ادامه دارد که سوالات بی پاسخ زیادی برای «مرگ در اتاق گاز!» وجود دارد و متهم خود را بی اطلاع از ماجراهایی نشان می دهد که هنوز نتوانسته است پاسخ قانع کننده ای برای آن ها بیابد. به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور بازداشت موقت مرد ۴۰ ساله را به اتهام قتل عمدی صادر کرد تا نظریه پزشکی قانونی و دیگر شواهد موجود، راز این مرگ هولناک را فاش کند. در عین حال به دستور مقام قضایی، تنها متهم این پرونده، در اختیار کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی ها به شیوه ای تخصصی ادامه یابد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx