مرگ ۲ برادر حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران

lokomotive ghatar.com ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۵۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات مرگ دو برادر را حین سرقت بنزین از پالایشگاه تهران تشریح کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته نگهبان یک قطعه زمین چهاردیواری در محدوده کهریزک در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ عنوان کرد که دو نفر در مسیر یک چاه رفته‌اند و دیگر بیرون نیامده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: مأموران پس از حضور در محل و بررسی اولیه موضوع متوجه شدند که نیاز به حضور عوامل آتش‌نشانی و نیروهای امدادی در محل حادثه وجود دارد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان بعد از حضور در محل حادثه اعلام کردند که انتهای چاه مذکور به خط لوله بنزین در پالایشگاه نأیین می‌رود و این لوله بنزین به شهرری وصل بوده که برای توزیع بنزین از آن استفاده می‌شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که انتهای مسیر چاه را بنزین زیادی مسدود کرده بوده است، امکان دسترسی به این افراد گرفتار شده میسر نبوده چرا که گاز بنزین نیز در چاه جمع شده بوده است.

موقوفه‌ای بیان کرد: نکته مشخص این بود که دو نفر داخل چاه جان خود را از دست داده‌اند لذا تلاش از شامگاه دیشب تا غروب امروز ادامه داشته تا هماهنگی برای قطع خط لوله بنزین انجام شود.

  سارا به دست برادر غیرتی اش کشته شد !/ اعتراف در کرج !

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: سرانجام آتش‌نشانان و عوامل امداد و نجات موفق شدند اجساد این افراد را از چاه خارج کنند. این افراد ۱۷ متر به طور عمودی و ۵۰ متر به صورت افقی چاه را کنده بودند تا به این خط لوله بنزین دست پیدا کنند. در واقع این دو نفر ۹۸ درصد از اقدام‌شان را عملی کرده بودند اما به محض اینکه لوله را باز کرده بودند تا استخراج را انجام بدهند به دلیل فشار بنزین داخل لوله نتوانستند کار سرقت را به اتمام برسانند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این اتفاق از قبل برنامه‌ریزی شده و زمین متعلق به دو برادر ۲۵ و ۳۵ ساله بوده، آنها زمین را که حدود دو هکتار و چهاردیواری است حدود یک سال قبل به همین منظور سرقت، خریداری کرده بودند.

  روایتی تلخ از ماجرای قتل یک زن/ قاتل: شوهر داشت و به من نگفته بود

این مقام انتظامی متذکر شد: این افراد بعد از چهاردیواری کردن زمین، تعداد زیادی بشکه به داخل آنجا برده و از شهریور ۹۹ کار حفاری را آغاز کرده بودند، این افراد یک همدست نیز داشتند که با کمک وی حفاری را انجام داده بودند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه افراد مذکور تجهیزات حفاری را با کمک دو دستگاه خودرو به داخل زمین منتقل کرده‌ بودند، گفت: این افراد در حدود هفت ماه بود کار حفاری را انجام می‌دادند تا به لوله بنزین برسند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در تحقیقات پلیس مشخص شده که این افراد یک همدست نیز داشته‌اند و همدست آنها دستگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگهبان زمین مذکور نیز که از همه موضوعات باخبر بود، دستگیر شده است و در حال حاضر دو نفر( نگهبان و همدست حفاری) در بازداشت هستند همچنین تجهیزات حفاری و دو خودرو ضبط شده و دو نفر سارق نیز فوت شده‌اند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: عصرایران

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx