تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز و پولدار شدن

dell ghatar.com ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۷

قطعا شما نیز مانند دیگر افراد بارها به این فکر افتاده اید و از خود پرسیده اید که چگونه پولدار شویم؟ آیا از نقش کارت های اعتباری در این زمینه آگاه هستید؟ اصلا آیا دقیقا می دانید کارت اعتباری چیست ؟ آیا شما تاکنون تجربه ی استفاده از آن را داشته اید؟ آیا از مزیت های کارت اعتباری آگاه هستید و می دانید که تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز چیست؟ و چگونه کارت اعتباری به ابزاری برای پولدار شدن تبدیل می شود؟ در این مقاله تا انتها با ما همراه شوید تا از تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز و نقش آن در پولدار شدن خود آگاه شوید.

مختصری در مورد کارت اعتباری

در پاسخ به سوال کارت اعتباری چیست؟ باید بگوئیم که، این نوع کارت ها همانطور که از نام شان پیداست، نوعی کارت بانکی است که با مبلغی به عنوان اعتبار شارژ می شود و شما می توانید با استفاده از آن خرید کنید و هزینه آن را بعدا در زمان مشخص شده پرداخت کنید. باز پرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری بسته به بانک و یا شرکت صادر کننده آن متفاوت است و با توجه به مدت مقرر برای بازپرداخت، کارمزدی نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز

آشنایی با تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز

در حال حاضر افراد زیادی هستند که از انواع کارت های اعتباری استفاده می کنند و ترجیح می دهند که برای انجام خریدهای خود به جای همراه داشتن پول نقد یا کارت های بانکی، کارت اعتباری با خود داشته باشند. شما چطور؟ آیا شما هم روش خرید با استفاده از کارت اعتباری را به دیگر روش ها ترجیح می دهید؟ آیا تا کنون از خود پرسیده اید که تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز چیست؟

در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که جز مزیت های استفاده از کارت اعتباری به شمار می آید و به شما کمک می کند تا بتوانید پس انداز خود را افزایش دهید که این می تواند پس از گذشت زمان مشخصی، موجب افزایش سرمایه شما شود و کارت اعتباری را به ابزاری برای پولدار شدن تبدیل کند.

کارت اعتباری و پس انداز

  • وقتی امکان خرید از طریق کارت اعتباری برای شما فراهم شود، اولا دیگر نیاز ندارید که از حساب های بانکی و پس اندازهای قبلی خود برداشت کنید؛ ثانیا آنچه می خرید، جز سرمایه و پس انداز جدیدتان محسوب می شود.
  • با انتخاب درست یک شرکت صادر کننده کارت اعتباری می توانید از شرایط بهتر برای بازپرداخت بدهی خود بهره مند گردید. در این صورت دیگر نیاز به پرداخت سود کلان بابت پرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری، که شما را متوجه ضرر و زیان زیادی خواهد کرد، نیستید.
  • استفاده از کارت اعتباری برای خرید و یا سرمایه گذاری حساب شده، که منجر به بازدهی بیشتر و افزایش سود و سرمایه اصلی شما می شود، می تواند پس انداز شما را بیشتر کند.
  • با وجود کارت های اعتباری قدرت خرید شما بیشتر می شود. حتما می پرسید چگونه؟ تصور کنید، قصد خرید چیزی را داشته باشید که امکان پرداخت نقدی هزینه آن برای شما وجود نداشته باشد. در این صورت با استفاده از کارت اعتباری می توانید خرید خود را انجام دهید و بعدا هزینه آن را پرداخت نمائید.

تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز

مواردی که ذکر شد از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در افزایش پس انداز شما می باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به کارت اعتباری مربوط می شود.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که به منظور بهره مندی بهینه از تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز ، لازم است که قبل از استفاده از آن، نکات مهمی را بدانید.

در ادامه به مهم ترین نکاتی اشاره خواهیم کرد که به منظور استفاده بهینه از کارت اعتباری لازم است بدانید؛ تا به پاسخ چگونه پولدار شویم دست پیدا کنید.

نکاتی مهم جهت استفاده درست از کارت اعتباری

برای اینکه بتوانید به درستی از کارت اعتباری در جهت افزایش پس انداز و سرمایه خود استفاده کنید، لازم است که به این نکات مهم توجه کنید.

سعی کنید بدهی نداشته باشید!

اولین قدم برای استفاده از کارت اعتباری این است که شما بدهی نداشته باشید و همچنین روشی را برای بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری انتحاب کنید که پائین ترین نرخ سود برای آن در نظر گرفته شده باشد.

حساب شده عمل کنید!

قبل از اقدام برای دریافت کارت اعتباری برای خرید با آن و بازپرداخت هزینه ، برنامه ریزی کنید. برنامه کار شما باید طوری باشد که بلافاصله پس از دریافت حقوق ماهانه ی خود ابتدا پرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری را انجام دهید که متحمل پرداخت سود اضافه نشوید.

اگر می خواهید که از خرید با کارت اعتباری سود ببرید، این دو اصل مهم را همیشه به خاطر داشته باشید.

شرکت های ارائه دهنده کارت اعتباری

شرکت ها و موسسات مختلفی هستند که کارت اعتباری صادر می کنند و شرایط بازپرداخت هزینه آن نیز در هر مرکز متفاوت است؛ به علاوه نرخ سود بازپرداخت آن ها نیز با یکدیگر فرق می کند.

قسطا نیز یکی از شرکت های ارائه دهنده کارت اعتباری با شرایط بسیار ویژه برای شما عزیزان می باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه ی دریافت کارت اعتباری قسطا، یا قسطا کارت همچنان با ما همراه باشید.

چرا قسطا کارت بگیریم؟

شرکت قسطا، ارائه دهنده ی خدمات امتیاز دهی به کاربران و متقاضیان دریافت تسهیلات می باشد. شما می توانید با دریافت قسطا کارت ، خرید خود را نقدا انجام دهید و هزینه آن را بعدا به صورت اقساط ماهیانه به قسطا بپردازید.

آنچه قسطا را از سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات کارت اعتباری متمایز می سازد، در نظر گرفتن نرخ سود بازپرداخت کمتر از دیگران است. سودی که شما بابت بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری به قسطا می پردازید در مقایسه با سود دیگر تسهیلات، حداقل میزان ممکن می باشد.

به علاوه، شما برای دریافت امتیاز و کارت اعتباری قسطا ، نیاز به ارائه ضامن نخواهید داشت. این یکی دیگر از ویژگی های برجسته قسطا است که آن را از سایرین متمایز ساخته است.

تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز

در ادامه شما را با نحوه ی ثبت درخواست برای دریافت قسطا کارت آشنا خواهیم کرد؛ پس همچنان همراه ما باشید.

مراحل دریافت قسطا کارت

دوستان عزیز، حال که با کارت اعتباری قسطا و مزایای آن آشنا شدید، در صورتی که مایل به دریافت قسطا کارت هستید، مراحل زیر را همراه با ما گام به گام انجام دهید.

گام اول : ابتدا به وب سایت رسمی قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

گام دوم : از قسمت ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر خود را به همراه تعداد اقساطی که مد نظر دارید و میزان پیش پرداخت ، وارد نمائید.

گام سوم : مدارک لازم را بارگزاری کنید. این مدارک عبارتند از : یک برگه چک صیادی، گزارش حساب بانکی، و تصویر کارت ملی تان.

گام چهارم : در این مرحله، ما در مجموعه قسطا، مدارک ارسال شده از سوی شما گرامیان را به دقت بررسی کرده و اعتبارسنجی انجام خواهد شد. پس از تائید اعتبار شما، فرایند درخواست قسطا کارت ادامه پیدا خواهد کرد و وارد مرحله ی بعد خواهید شد.

گام پنجم : در این مرحله اعتبار شما تائید شده است و از شما درخواست می شود تا مطابق با تعداد اقساط، چک صادر کنید. چک ها را می توانید به صورت حضوری یا به صورت پستی به قسطا تحویل دهید. همکاران ما پس از دریافت برگه های چک، قسطا کارت را برای شما صادر نموده و به آدرس تان ارسال خواهند کرد.

گام ششم : پس از اینکه قسطا کارت را دریافت کردید، لازم است تا پیش پرداخت مشخص شده را برای قسطا واریز نمایید. پس از واریز نمودن مبلغ پیش پرداخت، قسطا کارت شما به مبلغ مشخص شده شارژ می شود و می توانید با استفاده از آن خرید کنید.

دوستان همراه، شما می توانید با استفاده از قسطا کارت از تمام فروشگاه های فیزیکی در سراسر کشور که مجهز به دستگاه پوز (pos) می باشد خرید کنید. به علاوه امکان دریافت رمز دوم و خرید آنلاین از طریق قسطا کارت نیز وجود دارد و شما می توانید از کلیه ی فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز از طریق پرداخت با قسطا کارت خرید نمائید.

کلام پایانی

امروزه در میان کاربران، بیشتر صحبت از کارت های اعتباری به میان است و خرید با این نوع کارت ها نه تنها کار را برای آن ها آسان تر نموده است، بلکه با استفاده صحیح آن متوجه تاثیر کارت اعتباری در افزایش پس انداز خود خواهند شد و رفته رفته کارت اعتباری به ابزاری برای پولدار شدن تبدیل خواهد شد.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx