رفتار زشت نیما عالمیان در المپیک توکیو + فیلم

aflatoon ghatar.com ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۳۵

نیما عالمیان نماینده تنیس روی میز کشورمان در اعتراض به تصمیمات داور، راکت خود را روی میز پرتاب کرد که داور به او کارت زرد نشان داد.

وبگردی: نیما عالمیان، در مرحله مقدماتی تنیس روی میز المپیک ۲۰۲۰ مقابل پل درینکهال بریتانیایی دارنده رنکینگ ۵۷ قرار گرفت. نماینده ایران که صاحب رنکینگ ۱۲۸ است در سال ۲۰۱۹ موفق به شکست دادن حریف بریتانیایی اش در مسابقات آزاد قطر شده بود و با امید بسیار مقابل او قرار گرفت.

 
نکته جالب در مورد درینکهال بریتانیایی این است که او در آخرین لحظات با کناره گیری سامسونوف از حضور در المپیک، جواز حضور در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ را پیدا کرد تا پس از قرعه کشی اولین حریف نماینده ایران شود. اتفاقاتی که در جریان این مسابقه رخ داد اما شرایط را برای نماینده ایران خیلی سخت کرد. عالمیان پس از اعتراض به داور و بازیکن حریف، راکت خود را روی میز پرتاب کرد که این حرکت یک اخطار برای او به همراه داشت. در چنین شرایطی، ورزشکار باتجربه بریتانیایی نهایت استفاده را از عدم تمرکز نیما کرده و یک برد آسان (۴ بر یک) را به دست آورد.

اما حرکت عجیب نیما عالمیان و پرت کردن راکت خود، بازتاب هایی در فضای مجازی و توئیتر داشت. کاربران ضمن انتقاد از این حرکت عالیمان اعتقاد داشتند که او باید جنبه پذیرش شکست را داشته باشد. تعدادی از این توئیت ها را با هم مرور می کنیم:

بهروز: نیما عالمیان انگار یادش رفته نماینده یه کشور هست . این چه کاری بود آخه انگار با باباش دعواش شده لج کرده.

سید: نیما عالمیان به خوبی نقش عصبی‌ترین ورزشکار عصبی‌ترین کشور جهان رو بازی کرد.

امیرعلی: نیما عالمیان عصبی بود، تمرکز نداشت، خراب کرد، همه اینا درست، ولی ملت یه جوری توییت میکنن و ازش انتقاد می کنن که انگار یادشون رفته این همه سال افتخار آفرینی و حفظ آبروی این ۲ تا برادرو

آقا کیوان: نیما عالمیان دیدین عصبانی شد راکتشو پرت کرد؟ شوهرخواهر منم توی فیفا که می‌بازه به من دسته رو پرت می‌کنه

است چیکو: این حرکات نیما عالمیان رو همه انجام دادیم..منتهی تو سن ۷,۸ سالگی و سرکوچه موقعی که با بچه ها دعوا میکردیم ولی میخواستیم بازیو ادامه بدیم

کیا آریا: معلوم نیست چجوری نیما عالمیان برای این دوره به المپیک اعزام شده بود اصلا این بشر کلا آمادگی ذهنی نداشت.

اژدهای کمدی: الان نیما عالمیان یه پست میزنه میگه به یاد احسان حدادی راکت رو پرت کردم.

اولد تایگر: نیما عالمیان با بازی ضعیف، اعتراض مکرر به داور، زدن عمدی سرویسها به آسمان و رفتار تند و عصبی، نه تنها بازی رو باخت و حذف شد بلکه نشون داد مفهوم شرکت در المپیک و بازی جوانمردانه رو هم نفهمیده.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: ورزش 3

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx