پیشنهاد عجیب خواننده لس آنجلسی به مجیدی

lokomotive ghatar.com ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۶۵

ساسی مانکن یک خواننده لس آنجلسی اعلام کرد حاضر است به عنوان کادو به استقلال، پول قرارداد دژاگه را بدهد.

اشکان دژاگه از حدود ۳ سال پیش که به باشگاه تراکتور آمد و وارد لیگ برتر فوتبالمان شد همواره موضوع مورد بحث طرفداران استقلال و البته مدیران این باشگاه قرار داشت که دژاگه دوست دارد به استقلال بیاید و یک فصل برای این تیم توپ بزند اما هر بار این اتفاق نمی افتاد.

این موضوع بار دیگر حدود دو هفته پیش هم مطرح شد. خبرها در این‌باره حاکی از این بود که اشکان دژاگه با ارائه پیشنهاد دلاری درخواست مبلغی چند صد هزار دلاری داشته و گفته او در این صورت حاضر است به استقلال بیاید.

مدیران باشگاه استقلال که اوضاع مالی مناسبی ندارند حتی به این موضوع فکر هم نمی کردند که خواننده لس آنجلسی به آنها پیشنهاد خرید این بازیکن را بدهد و پولش را هم تامین کند.

یکی از خواننده های تازه لس‌آنجلسی شده که تا چند سال پیش در کشور خودمان حضور داشت با ورود به این موضوع قول همکاری به استقلال را داده تا بتوانند اشکان‌ دژاگه را به خدمت بگیرند.

  رونمایی از ۴ بمب نقل و انتقالات در نیم فصل/ پایان انتظار سرخ‌ها و دو گزینه اصلی استقلال

این خواننده که یکی از ترانه هایش وزارت آموزش و پرورش را در سال ۹۸ به شدت تحت فشار قرار داده بود در صفحه شخصی اش اعلام کرد: «پول یک سال قرارداد دژاگه را تمام و کمال می پردازم و این کادوی من به استقلال، شما فقط شماره حساب بدهید».

این خواننده علاوه بر استوری کردن این موضوع متنی که برای فرزاد مجیدی دایرکت کرده و نوشته منتظر جواب استقلالی‌هاست را استوری کرده است

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx