عکس/بنری که مایه شرمساری رونالدو شد

suzan ghatar.com ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۳۶

یک گروه فمنیستی در روزی که هواداران منچستریونایتد در اولدترافورد استقبال باشکوهی از کریستیانو رونالدو داشتند، بنری با نام «کاترین مایورگا» قربانی تجاوز جنسی ستاره پرتغالی را به پرواز درآوردند.

رونالدو

شنبه عصر برای کریستیانو رونالدو روزی خاطره‌انگیز رقم خورد، چرا که با استقبال باشکوه هواداران منچستریونایتد به ورزشگاه اولدترافورد برگشت و ۲ گل هم مقابل نیوکاسل در جریان پیروزی ۴ بر یک تیمش در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

با این حال یک اتفاق بد هم برای رونالدو در این روز افتاد که البته تاریخ نشان داده کریس بدون توجه به این حواشی به کارش ادامه می‌دهد. یک هواپیما بر فراز ورزشگاه اولدترافورد دیده شد که بنری با جمله «کاترین مایورگا را باور کنید» به چشم می‌خورد.

طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، این بنر توسط گروه فمنیستی «لِول‌آپ» بالای ورزشگاه اولدترافورد به پرواز درآمده تا از قربانی تجاوز جنسی رونالدو حمایت کند.

کاترین مایورگا به کریستیانو رونالدو اتهام زده بود سال ۲۰۰۹ در هتلی در لاس‌وگاس آمریکا به او تجاوز کرده است. به همین دلیل هم زن آمریکایی خواهان ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج گذشته، ۱۸ میلیون پوند بابت درد و رنج آتی و ۱۸ میلیون پوند بابت خسارت تنبیهی شده بود. ضمن اینکه هزینه‌های دادگاهی او نیز حدود ۲٫۵ میلیون پوند است.

  خودروهای سوپراسپورت و لاکچری فوتبالیست معروف

رونالدو به شدت ادعاهای مایورگا را تکذیب کرده و آنها را دروغ خوانده است. در سال ۲۰۱۰ این زن مبلغ ۳۷۵۰۰۰ دلار را به عنوان بخشی از توافق خارج از دادگاه به عنوان غرامت دریافت کرد و پذیرفت از شکایت صرف‌نظر کند. اما سه سال بعد او به دادگاهی در لاس وگاس شکایت رسمی کرد و مدعی شد زمانی که این توافق را انجام داده از نظر روحی آسیب دیده بوده است و تحت فشار مجبور به توافق شده است.

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: راهبرد معاصر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx