اعتراف به قتل سریالی ۲۶ زن توسط شیطان تهرانی!

aflatoon ghatar.com ۲۸ مهر ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۴۳

مرد جوان پس از دستگیری در فلکه دوم صادقیه تهران به قتل سریالی ۲۶ زن اعتراف کرد.

وبگردی: ماموران گشت پلیس در میدان دوم صادقیه تهران در حال گشت زنی بودند که به رفتارهای مرد جوانی مشکوک شدند و مرد جوان را در عملیات پلیسی دستگیر کردند که وی ادعای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

قاتل سریالی زنان

اعتراف به قتل سریالی ۲۶ زن تهرانی

مرد جوان پس از دستگیری ادعا کرد که ۲۶ زن و دختر جوان را پس از اقدام شیطانی به قتل رسانده است و همین اعترافات کافی بود تا مرد جوان برای تحقیقات بیشتر به دادسرای امور جنایی تهران منتقل و پیش روی بازپرس وهابی در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گیرد.

مرد جوان به بازپرس پرونده گفت: من و ۲ تن از دوستانم با هم در خیابان‌های تهران پرسه می‌زدیم و زنان و دخترانی که در کنار خیابان منتظر تاکسی بودند را سوار بر خودرو کرده و با تهدید آنها را به بیابان‌های اطراف تهران برده و پس از اقدام شیطانی، دوستانم دستور قتل می‌دادند و من آنها را به قتل رسانده و جسدشان را آتش می‌زدم.

  انتقام گیری عجیب از گنده لات محله با اتهام قتل زن جوان

بدین ترتیب بازپرس وهابی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و این در حالی بود که متهم در پلیس آگاهی تهران ادعای بیگناهی کرد و عنوان داشت که دست به قتل نزده است.

بار دیگر مرد جوان پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت و ادعا کرد که ۲۶ زن و دختر را به قتل رسانده و در پلیس آگاهی تهران به او گفته بودند که به دروغ بگوید بی گناه است.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات بیشتر به محل‌هایی که مرد جوان اعتراف به قتل و آتش زدن جسد کرده بود رفته اما هیچ سرنخی به دست نیامد و در ادامه کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده به سراغ پرونده‌های فقدانی رفتند و جالب اینکه یک مورد نیز به دست نیامد و از دوستان خیالی مرد جوان هیچ ردی نبود.

  پایان مرگبار درگیری ۲ زن همسایه +جزئیات

افشاگری دیوانگی مرد تهرانی در پرونده عجیب

بازپرس وهابی در این مرحله دستور داد تا مرد جوان برای بررسی سلامت روحی و روانی در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد که کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی مرد جوان عنوان داشتند این مرد اختلاف روانی دارد.

کارشناسان پزشکی قانونی عنوان کردند که اظهارات عجیب مرد جوان از عوارض بیماری است که در این بیماری روحی و روانی افراد یا هذیان می‌گویند یا برای مطرح شدن اقدام به داستانسرایی و بزرگ نمایی می‌کنند.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی با توجه به نظریه پزشکی قانونی و در حالیکه مرد جوان آدرس خانه شان را نیز فراموش کرده و هیچ مدرکی مبنی بر صحت حرف‌های وی نداشت دستور آزادی متهم و پرونده را مختومه اعلام کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx