عکس/ کیمیا حسینی بلاگر و مدل ایرانی در لیست زیباترین زنان جهان

suzan ghatar.com ۰۸ دی ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۵۷۶۱

سایت TC Candler هر ساله و با نزدیک شدن به پایان سال لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان جهان را معرفی می‌کند.

وبگردی: تیجه نهایی زیباترین‌‌ های سال به انتخاب این وب‌سایت چند ساعت پیش مشخص شد.

عکس کیمیا حسینی

در فهرست ۱۰۰ نفره امسال، نام تعداد زیادی از آسیایی‌ها به چشم می‌خورد. که در این بین لیسا خواننده ۲۴ ساله گروه بلک پینک به عنوان زیباترین زن سال معرفی شد.
‎در این لیست نام هنرمندان و چهره های مشهوری از کشور های مختلف وجود دارد که نام دو ایرانی نیز در این بین دیده می‌شود، کیمیا حسینی بلاگر و مدل ایرانی در رتبه ۲۱ و گلشیفته فراهانی در رتبه ۶۳ حضور دارند.

کیمیا حسینی

بیوگرافی کیمیا حسینی مدل اینستاگرامی:

کیمیا حسینی مدل ایرانی است که در اینستاگرام بسیار شناخته شده بوده که با چهره منحصر به فرد و زیبایش، مخاطبان بسیاری را خود جذب کرده است. وی علاوه بر مدلینگ، به عنوان یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی فعالیت می‌کند و هم اکنون علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، مدیریت برند مخصوص به خودش (کیمیا کالکشن) را بر عهده دارد.

مطابق با تصاویر منشتر شده از او، می توان دریافت که کیمیا هم به عنوان مدل استایل های زنانه و کالکشن های لباس عروس، به عنوان مدل میکاپ عروس نیز به فعالیت می پردازد.

  لیسا زیباترین زن سال ۲۰۲۱ شد (عکس)

کیمیا حسینی بلاگر

کیمیا حسینی مدل ایرانی

او از چهره‌ای زیبا، خاص و چشمانی به رنگ آبی برخوردار است که می‌توان این دارایی خدادادی را، اصلی‌ترین دلیلش برای ورود به دنیای مدلینگ دانست. چهره او یکی از خاص‌ترین چهره‌های ایرانی به حساب می‌آید. وی از نظر قد و اندام نیز کاملا استانداردهای یک مدل را دارد و می‌توان گفت که او از همان ابتدا برای عرصه مدلینگ خلق شده است.

کیمیا متولد، ۲۸ مهر ۱۳۸۰ در تهران است. خانواده پرجمعیتی ندارد و اولین فرزند یک خانواده چهار نفری است. هلیا، نام خواهر کوچکتر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به یکدیگر می‌باشند. او روزانه استوری‌های زیادی از روتین‌های روزانه‌اش به اشتراک می‌گذارد و توانست در مدت زمان اندکی به شهرت برسد. او یکی از حرفه‌ای های دنیای مدلینگ ایران می‌باشد.

کیمیا حسینی مدل

درآمد کیمیا حسینی از کجاست؟
کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال ۲۰۱۷ میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می پرداخت. او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برندها و محصولات از طریق استوری‌هایش، مبلغی را به عنوان هزینه تبلیغات دریافت می‌کند. در سال اخیر اصلی‌ترین منبع درآمد کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته مورد علاقه کیمیا طراحی و دیزاین لباس می‌باشد و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند. اکنون، kimiyacollection نام برند مانتویی است که او اخیرا افتتاح کرده و در آن مانتوهای طراحی شده توسط خودش را به فروش می‌گذارد. خرید از این کیمیا کالکشن تنها به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد.

  سیر تا پیاز ماجرای دیدار جنجالی یامین پور و اینفلوئنسرها+تصاویر

یکی حواشی که برای کیمیا حسینی ساخته بودند این بود که می‌گفتند او با مهدی جهانی خواننده معروف که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می‌کند رابطه دارد اما این خبر کاملا دروغ بود و هیچ صحتی نداشت. حواشی زیاد دیگری نیز راجع به او در فضای مجازی منتشر شده بود.
 
سایر عکس‌های کیمیا حسینی:

کیمیا حسینی اینفلوئنسر

کیمیا کالکشن

کیمیا حسینی زیباترین زن سال 2021

کیمیا حسینی بلاگر ایرانی

کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی

کیمیا حسینی در لیست زیباترین زنان

کیمیا حسینی زیباترین زنان جهان

کیمیا حسینی در اینستاگرام

1 2 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: پیج اینستاگرام کیمیا حسینی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx