معرفی رمز ارز بیبی دوج و بررسی سودآوری در آینده

mozhgan ghatar.com ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۱۶

اگر از علاقمندان رمزارز دوج کوین هستید احتمالا عاشق بیبی دوج کوین نیز خواهید شد. این عبارتی است که در زمان ورود به سایت اصلی این رمزارز با آن مواجه می‌شوید. همین عبارت نشان می‌دهد که این رمزارز نو و جدید سعی دارد خود را به دوج کوین پیوند بزند.

وبگردی: این ارز پس از حمایت ایلان ماسک تنها پس از مدت کوتاهی از عرضه شدن سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی راه انداخت. اگر تمایل دارید با این رمز ارز بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب ما را دنبال کنید.

آشنایی با رمزارز بیبی دوج کوین

رمزارز بیبی دوج چیست؟

همانطور که از نام این رمزارز مشخص است به نوعی با دوج کوین پیوند خورده و ارتباط دارد. البته دوج کوین هم از زمان عرضه فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و حرف و حدیث‌های زیادی را شنیده است. توسعه‌دهندگان بیبی با هدف رقابت با پدر یعنی دوج کوین، برخی از ویژگی‌های عملکردی این ارز را بهبود بخشیدند. اگه به سایت رسمی این ارز دیجیتال مراجعه کنید مطالبی را مبنی بر تشابه این ارز با دوج کوین خواهید دید. همچنین طرفداران دوج کوین، بیبی دوج را فرزند خود می‌نامند و همواره در تلاش هستند تا نقاط ضعف دوج کوین را در این ارز برطرف نمایند.

بیبی دوج چه زمانی به بازار رمزارزها عرضه شد؟

ارز Bayby Doge در نه ژوئن سال ۲۰۲۱ وارد بازار رمزارزها شد و حمایت رسانه‌ای سنگین طرفدارانش سبب شهرت بیشتر آن گردید. می‌توان گفت مسیری که بیبی دوج طی کرده با دوج کوین شباهت بسیاری دارد. قیمت این ارز دیجیتال تنها در عرض یک هفته بیش از  ۱۰۰ درصد افزایش یافت. همچنین تنها در سه هفته ابتدایی عرضه این رمزارز حجم آن به بیش از ۲۰۰  میلیون دلار افزایش یافت و تعداد دارندگان این کوین از ۱۶۰٫۰۰۰  نفر فراتر رفت. تحلیل‌کنندگان بازار پیش‌بینی می‌کنند که این رشد سریع در ماه‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

  دلیل سقوط ارزهای دیجیتالی چه بود

تمایز رمزارز بیبی دوج و دوج کوین

چه چیزی سبب تمایز Baby Doge و دوج کوین می‌شود؟

به طور کلی توسعه دهندگان این ارز همواره سعی دارند آن را نوع تکامل یافته دوج کوین معرفی کنند. اما با وجود این از لحاظ فنی تفاوت‌های بسیاری میان آن‌ها وجود دارد و اگر جو رسانه‌ای را کنار بگذاریم رابطه چندانی میان این دو ارز مشاهده نخواهیم کرد.

ارتباط ایلان ماسک و بیبی دوج

اگر از فعالان و علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتال باشید حتما از حمایت‌های بی‌دریغ ایلان ماسک از دوج کوین اطلاع دارید. این حمایت تا جایی پیش رفته که بعضی از رسانه‌ها به ایلان ماسک لقب پدر دوج کوین را داده‌اند. آنچه که به نظر می‌رسد این است که ایلان ماسک قصد دارد با حمایت‌های پدرانه خود دوج کوین را به عنوان پسر خود حفظ نماید.

تنها مدتی کوتاه پس از عرضه بیبی دوج به بازار در تاریخ ۹  ژوئن ۲۰۲۱، ایلان ماسک طی توییتی به صورت مستقیم از این ارز نام برد. نوع توییت او به گونه‌ای بود که انگار از وجود چنین شت کوینی بسیار خوشحال است و از آن استقبال می‌کند. اما حقیقتا کسی نمی‌داند که دلیل علاقه و گرایش او به چنین میم‌ کوین‌هایی چیست. کسانی که از جریانات سال‌های اخیر بازار رمزارز اطلاع دارند به خوبی از توانایی‌های ایلان ماسک و نقش او در این بازار خبر دارند.

ارتباط ایلان ماسک و بیبی دوج

خوشبختانه تاکنون لطف ایلان ماسک شامل حال بیبی دوج کوین شده و آن طور که از شواهد بر می‌آید این لطف تا آینده‌های نزدیک نیز ادامه خواهد داشت‌‌. بدون شک حمایت‌های رسانه‌ای ایلان ماسک در رشد قیمت سرسام‌آور آن نقش قابل‌توجهی داشته است.

  شبکه بیت کوین احتمالا در آینده توسط کامپیوترهای کوانتومی هک خواهد شد!

آیا سرمایه‌گذاری روی بیبی دوج سودآور است؟

واقعیت امر این است که همچنان تمام ایرادات اساسی که به دوج کوین وارد بود، به بیبی دوج کوین نیز وارد است‌. بنابراین نیاز است درمورد خرید و سرمایه‌گذاری روی این رمزارز کمی با احتیاط سخن بگوییم. برای سرمایه‌گذاری روی بیبی دوج اول باید رابطه خود را با دوج کوین بررسی کنید. اگر از طرفداران دوج کوین هستید یا به هر دلیلی از این ارز خوش‌تان آمده، احتمالا بیبی دوج نیز از رمزارزهای محبوب شما خواهد بود.

اما به طور کلی نمی‌توان آینده این ارز دیجیتال را به راحتی پیش‌بینی کرد. اما واقعیت امر این است که سرمایه‌گذاری بلندمدت روی این ارز از نظر بنیادی چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد. بهتر است پیش از خرید رمزارز بیبی دوج به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم توجه کنید:

به شما توصیه می‌کنیم برای سرمایه‌گذاری و خرید این ارز هزینه زیادی را اختصاص ندهید و تنها بخش کوچکی از سرمایه خود را برای خرید آن درنظر بگیرید.

به دنبال سرمایه‌گذاری‌ بلندمدت نباشید. چرا که آینده آن با ابهامات زیادی روبرو است. سعی کنید هدف‌های قیمتی محدودی تعیین کرده و پس از دست‌یابی به آن‌ها نسبت به خرید و فروش این رمزارز اقدام کنید.

با توجه به این که بیبی دوج کوین نسبت به دوج کوین از مزایای بیشتری برخوردار است، امکان کسب سود از طریق معاملاتی که در شبکه انجام می‌شود نیز ممکن خواهد بود.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx