تصمیمات عجیب یحیی ادامه دارد/حضور غیرمنتظره ۲ بازیکن در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس!

suzan ghatar.com ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۷۷

آیا سرمربی پرسپولیس در موارد مختلف بعد از تامل کافی تصمیم‌گیری می‌کند؟ آیا تصمیمات اشتباه یحیی، برای پرسپولیس هزینه‌های مالی و غیرمالی به همراه ندارد؟

حامد لک

حامد لک بالاخره بخشیده شد و اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را پیدا کرد. دروازه‌بانی که در این فصل باری از دوش پرسپولیس برنداشته است؛ یا محروم بوده و یا درون دروازه مشغول دریافت گل‌های عجیب و غریب. لک که از نظر فنی نزول کرده بود، این اواخر از حیث اخلاقی و رفتاری هم دچار مشکل شد و به صلاحدید یحیی گل‌محمدی به او گفتند اجازه حضور در تمرینات را ندارد. بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی، تمرینات این تیم برای مدتی تعطیل شد. حالا که چند روزی هست سرخپوشان دوباره تمرینات خود را استارت زده‌اند، حامد لک نیز بعد از چند جلسه با کادر فنی پرسپولیس بالاخره مجوز ورود به تمرینات را به‌دست آورد. به‌طور کلی داستان لک در پرسپولیس بسیار پیچیده است و سؤالات زیادی در مورد آن وجود دارد. این دروازه‌بان اواخر فصل گذشته با کریم باقری درگیری داشت که در پی انتشار این خبر، هواداران به تندی علیه او موضع گرفتند.

  تصویر مدرکی جدید درباره سربازی وحید امیری/ کمپین استقلالی‌ها علیه ستاره پرسپولیس

همان مقطع داستان درگیری لک با توپ‌جمع‌کن ورزشگاه تبریز هم پیش آمد و اینها نشانه‌های جدی از به حاشیه رفتن گلر سرخ‌ها بودند. با این حال قرارداد لک با شتابی نامعقول از سوی باشگاه پرسپولیس تمدید شد و این در حالی است که هیچ‌کس متوجه دلیل آن همه عجله نشد. قطعا تمدید این قرارداد نمی‌توانست بدون نظر کادر فنی صورت گرفته باشد. حالا چه شده است که دروازه‌بان مورد تأیید، ناگهان از چشم افتاده و در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایانی حتی اجازه تمرین با تیم را نداشته است؟ نمی‌شود که شما امروز از دست یک نفر راضی باشید و چند روز بعد تا این حد نسبت به او بغض پیدا کنید. می‌شود؟

داستان لک عجیب و بحث‌برانگیز است، مخصوصا از این جهت که او تنها مغضوب یحیی نیست که قراردادش قبل از جنجال تمدید شده است. مهدی شیری هم درست با این شرایط از پرسپولیس کنار گذاشته شد. آیا سرمربی پرسپولیس در موارد مختلف بعد از تامل کافی تصمیم‌گیری می‌کند؟ آیا تصمیمات اشتباه یحیی، برای پرسپولیس هزینه‌های مالی و غیرمالی به همراه ندارد؟

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  قلم قرمز یحیی روی ۲ بازیکن/ لیست خرید سرمربی پرسپولیس عوض شد
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx