علت مرگ تلخ ۵ عضو خانواده نجف آبادی از زبان نماینده شهر

kaboos ghatar.com ۲۲ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۶۳۰

طبق تحقیقات جنایی، حلق آویز شدن ۵ شهروند نجف‌آبادی به دلیل سوء قصد به جان آنها نبوده و خودکشی ناشی از افسردگی شدید اعلام شده است.

وبگردی: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد با اشاره به فوت ۵ شهروند نجف آبادی گفت: در ماجرای فوت تاسف‌بار ۵ شهروند نجف آبادی طبق بررسی‌های جنایی انجام شده و علیرغم وضع مالی مناسب و نوشته‌های مکشوفه عامل فوت خودکشی ناشی از افسردگی شدید در اثر انزوای اجتماعی خودخواسته و قطع رابطه مطلق با تمام اطرافیان تشخیص داده شده است.

قتل خانواده نجف آبادی

وی افزود: بر این اساس شایعات منتشر شده مبنی بر قتل یا مشکلات مالی به عنوان ذکر دلیل فوت این ۵ نفر صحیح نیست.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که گفته شد علت فوت این افراد هیچ ارتباطی به مشکلات اقتصادی نداشته و این افراد توسط فرد یا افراد دیگر به قتل نرسیده‌اند.

وی با اشاره به کشف دست‌نوشته‌های قربانیان در محل حادثه، افزود: در همان بررسی‌های اولیه راز این اتفاق هولناک برملا و معلوم شد که اعضای این خانواده به‌طور خودخواسته دست به این کار زده‌اند. در محل حادثه دست‌نوشته‌هایی با خط دو نفر از قربانیان کشف شده که نشان می‌دهد آن‌ها با میل و رضایت خود دست به این کار زده‌اند و جای تردیدی در مرگ خودخواسته آن‌ها وجود ندارد.

  آرام جعفری خودکشی کرد؟+عکس

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مادر و پسر خانواده دچار افسردگی شدیدی بودند و از مدت‌ها قبل در بین نزدیکان و فامیل به‌طورخودخواسته دچار انزوای شدیدی شده بودند؛ به طوری که در سال‌های اخیر آن‌ها با هیچ‌کدام از نزدیکان و فامیل رفت‌وآمدی نداشتند و رابطه آن‌ها به‌طور خودخواسته با همه قطع شده بود.

وی درخصوص وضعیت مالی این خانواده، تصریح کرد: در حیاط این خانه یک پژو پارس پارک شده بود. آن‌ها وضعیت مالی نسبتاً خوبی داشتند و حقوق خوبی هم دریافت می‌کردند. با وجود اینکه مادر خانواده فرهنگی بود اما خانواده محیط بسته‌ای داشت و در این بستر همگی دچار انزوا و افسردگی شده بودند.

ابوترابی اضافه کرد: طبق شواهد به‌دست آمده از صحنه هر پنج قربانی به جز دختر نوجوان بابت خودکشی رضایت داشته‌اند و او هم توسط دیگران برای خودکشی فریب داده شده است. اجرای این نقشه تلخ بر عهده پسر خانواده بوده است.

  جزئیات تازه از حلق‌آویز شدن ۵ عضو خانواده نجف‌ آبادی/چه کسی و چگونه نقشه را اجرا کرد؟

وی گفت: او ابتدا دست و پاهای چهار نفر دیگر را بسته و نقشه را اجرا کرد و سپس درحالی‌که دستش را با قفل و زنجیری که حدود ۳۰ سانتی‌متر طول داشت بسته بود روی چهارپایه رفته و در نهایت خود نیز قربانی شده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: ایمنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx