بازداشت شوگرمامی در قتل پسر جوان تهرانی

baran ghatar.com ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۶۶

بعد از ناپدید شدن جوان تهرانی، رقیب عشقی او به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد.

۲۹ اردیبهشت مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسرش خبر داد. وی گفت: حامد، صبح امروز سوار بر خودروی پرایدش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. تلفن همراهش نیز خاموش است و برای یافتن او به دوست و آشنا زنگ زدم اما کسی از حامد خبر ندارد.

با شکایت مرد میانسال به دستور بازپرس محمد امین تقویان، تحقیقات برای یافتن پسر ۳۲ ساله آغاز شد. همزمان شماره پلاک خودروی او به تمامی واحدهای گشت پلیس اعلام شد. هنوز ۲۴ ساعت از ناپدید شدن حامد نگذشته بود که مأموران پلیس با خودروی پراید بدون پلاکی در نزدیکی پارک چیتگر مواجه شدند. در بازرسی از خودرو لکه‌های خون و دستمال خونینی به همراه مدارک شناسایی مالک خودرو به‌دست آمد. با استعلام مدارک مشخص شد خودروی کشف شده متعلق به حامد است.

  راز جنایت وحشتناک مشهد لو رفت/ دستور مرد جوان برای قتل همسر دومش

لکه‌های خون احتمال قتل پسر جوان را مطرح کرد و در ادامه تحقیقات از خانواده او نیز مشخص شد که وی از مدتی قبل با زنی ۴۶ ساله به نام فیروزه در یک گروه اینستاگرامی آشنا شده است.

با این احتمال که زن جوان از سرنوشت حامد اطلاع داشته باشد، دستور بازداشت او صادر شد. اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند که فیروزه با مردی به نام پدرام نیز در ارتباط است. از سویی در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که پدرام روز حادثه در محل رها شدن خودروی حامد حضور داشته است. با کنار هم قرار دادن این مدارک و احتمال دست داشتن پدرام در ناپدید شدن حامد، به دستور بازپرس جنایی، او بازداشت شد.

او در تحقیقات گفت: من چندین‌بار به خاطر مواد مخدر بازداشت شده‌ام و مدتی قبل در یک گروه اینستاگرامی با فیروزه آشنا شدم. بعد از مدتی او با فردی دوست شد و رابطه‌اش را با من کم کرد. در این مدت هر چند وقت یکبار با هم در تماس بودیم اما من حامد را نمی‌شناسم و از سرنوشت او بی‌اطلاع هستم.

  قتل هولناک برای سرقت موبایل ۲۰هزار تومانی

تحقیقات برای بازداشت فیروزه و بررسی سرنوشت پسر ناپدید شده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: رکنا

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx