عکس/غم‌انگیزترین تصویر بعد از شکست استقلال

aflatoon ghatar.com ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۳۲

با توجه به برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر در طول دو روز جدول رده بندی در پایان روز اول شرایط عجیبی را برای هواداران استقلال رقم زد.

تیم استقلال

با برگزاری دیدارهای هفته نخست مسابقات لیگ برتر تیم استقلال در تهران با شکست دو بر صفر مقابل سپاهان سنگین ترین باخت روز اول مسابقات لیگ برتر بیست و دوم را به نام خود ثبت کرد.

در دیگر نتایج روز نخست تیم ملوان با یک گل از پیکان شکست خورد، آلومینیوم اراک با همین نتیجه مغلوب هوادار شد، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان را با حساب سه بر دو شکست داد تا اختلاف گل های این دو تیم نیز تنها یک گل باشد و نساجی مازندران با احتساب یک بر یک مقابل مس رفسنجان در خانه خود متوقف شد. به همین خاطر سنگین ترین شکست در روز نخست مسابقات (جمعه ۲۱ مرداد) به نام تیم استقلال و شاگردان ریکاردو ساپینتو ثبت شد.

اما نکته غم انگیز برای هواداران تیم استقلال آنجا بود که این تیم در جدول رده بندی با سقوط به رده شانزدهم و تفاضل گل منفی دو، پایین تر از ملوان و مس کرمان دو تیم تازه لیگ برتری شده جای گرفت و در رده‌بندی تیمها به قعر جدول رفت. گرچه با برگزاری مسابقات امروز بین ذوب آهن و پرسپولیس همچنین فولاد و صنعت نفت آبادان و البته گل گهر سیرجان و تراکتور قطعاً این احتمال وجود دارد که شرایط جدول دستخوش تغییر شود.

  سرگیجه در لیگ برتر؛ استقلال هنوز قهرمان نشده است؟

جدول لیگ

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx