واکنش برخی از ناشران به کشف حجاب کارکنان «طاقچه» + تصویر

nefi ghatar.com ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ یک دیدگاه ۲۶۳

برخی از ناشران کتاب پس از انتشار تصویری از کارکنان طاقچه که در آن کشف حجاب کرده بودند، همکاری خود با این سامانه را متوقف کردند.

کارکنان طاقچه

به‌نشر، خط‌مقدم، شهید کاظمی، راه‌یار و … ناشرانی هستند که پس از کشف حجاب کارکنان طاقچه، با این پلتفرم توزیع کتاب‌های صوتی و الکترونیکی قطع همکاری کردند. بعضی از آن‌ها از طاقچه بابت بدهی‌های گذشته طلبکار هم هستند.

روز گذشته تصاویر کشف حجاب کارکنان طاقچه (پلتفرم دسترسی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها) در فضای مجازی منتشر شد که قطع همکاری جمعی از ناشران آثار پرفروش را به دنبال داشت.

به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) ساعتی بعد از انتشار تصاویر نامه‌ای مبنی بر قطع همکاری‌ برای طاقچه منتشر کرد.

متن نامه انتشارات شهید کاظمی هم به شرح زیر است که در آن به تعویق هفت ماهه تسویه حساب با ناشر نیز اشاره شده که مصداق روشن تخلف است:

با توجه به تصویر منتشر شده در فضای مجازی از خانواده و کارگزاران شرکت طاقچه که خانم‌ها بدون حجاب قانونی ظاهر شده‌اند و این عمل تخلف از قانون جمهوری اسلامی است، در حالی که این انتشارات پایبند به قوانین کشور است و بر اساس همین قوانین با شرکت طاقچه قرارداد منعقد کرده است، ضمن اینکه این عمل خلاف شرع و اسلام و عفت عمومی بوده آن هم در پلتفرمی که محتوای آن متعلق به ناشران و نویسندگان است این انتشارات دیگر وجاهت قانونی و شرعی برای ادامه همکاری را نمی‌بیند و قرارداد فی مابین را فسخ می‌کند و بدیهی است در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب‌ها از این پلت فرم خارج شوند که در صورت انجام نشدن این اقدام پیگیری قانونی و حقوقی برای انتشارات شهید کاظمی محفوظ است.

  داستان عجیب یک آزادی پس از سال‌ها حبس انفرادی برای اعدام! + تصاویر

فارس نوشت، ناشران دیگری چون «تمدن نوین»، «ستاره‌ها»، «راه‌یار»، «خط مقدم» و «شهید هادی» از این رفتار طاقچه اعلام انزجار و قطع همکاری خود را اعلام کرده‌اند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: آرمان ملی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx