فوتوشات‌های جدید «دوا کسل» دختر مونیکا بلوچی

suzan ghatar.com ۳۰ مهر ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۹۱

فوتوشات‌های تازه منتشر شده از دوا کسل ۱۹ ساله، دختر ونسان کسل و مونیکا بلوچی برای مجله ELLE Spain را مشاهده نمایید.

وبگردی: استایل کلاسیک پاییزی و زمستانی دوا کسل (Deva Cassel) مدل، بازیگر و سفیر کارتیه را در ادامه می‌بینید.
او تنها ۱۹ سال سن دارد، اما داستان او پر از تجربیاتی است که به او کمک می‌کند خودش را بسازد. می‌توانید آن‌را در ظاهر او، مستقیم و با اعتماد به نفس ببینید. او بدون تعصب جلوی دوربین ژست می گیرد.

دوا دختر مونیکا بلوچی
کت ترنچ کوتاه (۳۵٫۹۹ یورو)، از Pull & Bear. سویشرت بافتنی (۲۸۰ یورو)، از Antik Batik. کلاه کادویی (۴۹٫۹۰ یورو)، از Tommy Hilfiger. انگشتر پانتر رزگلد، از گارنت و اونیکس و کیف کارتیه.

کسل دختر مونیکا بلوچی
ژاکت ملوانی (۱۶۸۰ یورو) و تی شرت آستین بلند (۴۱۵ یورو)، همه از Dsquared2. “شلوار جین” توسط Guess. Moccasins (890 یورو)، از Celine. جوراب خاکستری (۶٫۹۰ یورو)، از Cóndor. در سمت راست، حلقه “Clash” XL، و در سمت چپ، حلقه “Maillon Panthère”، هر دو از کارتیه.

  این مدل جذاب و زیبا همان دختر مونیکا بلوچی است! /عکس

deva cassle دختر مونیکا بلوچی
ژاکت آبی سرمه ای (۲۹۹۰ یورو)، از Chloé.

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی
کت و شلوار ترمه و ابریشم، از آرمانی (۵۱۰۰ یورو) و کمربند بافته شده (۴۱۰ یورو)، توسط جورجیو آرمانی. گردنبند Panthère از طلای زرد، عقیق و گارنت، از Cartier.

دوا کسل دختر ونسان کسل و مونیکا بلوچی
ژاکت سبک هوانورد (۶۹٫۹۹ یورو) و پیراهن سفید (۲۵٫۹۹ یورو)، همه از Mango. کراوات، از دیور. شلوار (۶۲۵ یورو)، از Sportmax. ساعت «تانک فرانسه» و حلقه‌های «کلش»، همه توسط کارتیه.

دوا دختر ونسان کسل و مونیکا بلوچی
کت بلیزر (۲۴۰۰ یورو)، پیراهن با پاپیون (۱۳۹۰ یورو)، کمربند «Teen Triomphe» (۴۱۰ یورو)، کیف «Teen Conti» (۴۹۰۰ یورو) و کفش‌های راحتی «Margaret Triomphe» (۸۹۰ یورو)، همه از Celine، شلوار جین (۱۳۵ یورو)، از Levi’s. گوشواره و ساعت، هر دو از مجموعه «کلش» کارتیه.

deva cassle دختر ونسان کسل و مونیکا بلوچی
کت سفید (۵۵۰۰ یورو)، پیراهن ابریشمی (۱۲۰۰ یورو)، شلوار Grain de Poudre (820 یورو) و کیف نانو (۹۵۰ یورو)، همه از فندی. کفش (۳۷۵ یورو)، از Lottusse. دستبند “کلش” XL، توسط کارتیه.

  عکس جدید مونیکا بلوچی و دخترش

او آماده است مانند هر زن جوان دیگری زندگی کند، اما اگر پدر و مادر شما مونیکا بلوچی و وینسنت کسل نام داشته باشند، یا وقتی که سینما در خانه شما را می‌زند و شما قبلاً برای برندهای بزرگ مد قدم زده‌اید، کمی پیچیده است. فقط باید به خاطر زیبایی ایتالیایی‌اش از میراث مادری به او نگاه کنید تا همه چیزهای دیگر را تحت الشعاع قرار دهد.

دوا کسل بلوچی در فرانسه، ایتالیا و برزیل زندگی کرده است و ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، پرتغالی صحبت می کند و اسپانیایی را می فهمد. سینما را با بازی در فیلم ایتالیایی La Bella State که یک درام عاشقانه بر اساس رمانی از سزار پاوزه است، تجربه کرد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مجله ELLE Spain

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx