banel2 mehrnews.com ۰۷ دی ۱۳۹۱ دیدگاه ۴۳۱

شنیده ها حاکی از این است که ماجرای برکناری وزیر بهداشت از درخواست برای تغییر دکتر باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت، شروع شد. جایی که گفته می شود برخی دولتمردان خواستار برکناری لاریجانی بوده اند اما وزیر بهداشت حاضر نشده این حکم را برای لاریجانی صادر کند.ه دنبال بروز این شایعات، ماجرای ارز دارو پیش آمد و اینکه خانم وزیر به صراحت از مشکلات تامین نشدن ارز دارو و کمبودها در جمع خبرنگاران سخن گفت اما رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی، ادعای خانم وزیر را رد کرد و عنوان داشت که تمامی ارز دارو تامین شده و…

به دنبال این اظهار نظر، بار دیگر خانم وزیر در جمع روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور عنوان داشت که حرف ما همان گفته های قبلی است و تنها یک سوم از ارز دارو تامین شده است.

این در حالی بود که طی دو هفته اخیر بیشترین هجمه ها و انتقادات از وزیر بهداشت، در روزنامه ارگان دولت به چشم می خورد. جایی که در قالب گزارشها و یادداشتهایی، عملکرد وزیر بهداشت را زیر سئوال برده و شائبه برکناری او را قوت می بخشیدند.

سرانجام وزیر بهداشت با حکم رئیس جمهور که اطلاعیه آن بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی دولت قرار گرفت، از مسئولیتش برکنار و محمدحسن طریقت منفرد به عنوان سرپرست وزارت بهداشت منصوب شد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx