زن عروسکی عروسی کرد و مُرد! / زنی با سندرم استخوان‌های شکننده/ عکس

lokomotive ghatar.com ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ دیدگاه ۱۲۷۹

زنی که به دلیل بیماری خاصش لقب عروسک چینی گرفته بود و شکل عجیبی داشت چهار سال بعد از ازدواج با عشق زندگی‌اش به طور ناگهانی درگذشت.

ربکا دینزدیل ۳۵ ساله که به بیماری نادر استخوانی مبتلا بود روز یکشنبه درگذشت. ربکا به دلیل بیماری‌اش آنقدر شکننده بود که به عروسک چینی معروف شده بود. او چهار سال قبل علیرغم حرف همه اطرافیانش که عقیده داشتند او هرگز نخواهد توانست مردی را راضی به ازدواج با خود کند با عشق زندگی‌اش ازدواج کرده بود.
ربکا در سن ۳۱ سالگی بعد از اینکه پزشکان به او گفته بودند تا آخر عمر نخواهد توانست بدون ابزار کمکی سر پا بایستد روزهای زندگی روی ویلچر را پشت سر گذاشت و روز عروسی با پاهای خود به سمت شوهرش نورمن رفت. او و نورمن سال ۲۰۰۵ در اینترنت آشنا شده بودند و نورمن همیشه می‌گفت ربکا به نظرش زنی ایده‌آل است و او اجازه نخواهد داد که ناتوانی ربکا رابطه‌شان را تحت تاثیر قرار دهد.
ربکا با سندرم استخوان‌های شکننده به دنیا آمده بود و همه از جمله پزشک‌ها فکر می‌کردند بیشتر از ۲ سال زنده نخواهد ماند. او از بیش از صدها شکستگی استخوان رنج می‌برد که توسط حتی یک عطسه معمولی به وجود می‌آمد. او چند روز قبل در حالی از دنیا رفت که والدینش مرگ او را ناگهانی و غیر مرتبط با بیماری‌اش عنوان کردند.

  نقشه عروس خائن برای جوان نخبه دانشگاه تهران

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-05 06:13:28Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

 
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-05 06:14:10Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx