به کاربردن پارتیشن های اداری به جای دیوارهای ثابت

dell ghatar.com ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۴۶

زمانی که بین مکان های مختلف یک اداره دیواره های ثابت قرار داده می شود. هر کدام از قسمت ها به محوطه های بسته و کوچک تبدیل می شوند که اغلب از نور کافی برخوردار نیستند. این دیوارها دیگر انعطاف پذیر نیستند و قابلیت جابه جایی ندارند. باید از اداره به همان شکل تا سال ها استفاده کرد و فضای کار به حالت یکنواختی و کسل کننده در می آید.

پارتیشن اداری

رپورتاژ آگهی: حال اگر بخواهیم در فضای کاری تنوعی ایجاد کنیم در بسیاری از موارد این امکان وجود ندارد و اگر هم بتوان تغییر ایجاد کرد هزینه و به هم ریختگی زیادی را در پی خواهد داشت. از این رو یک راهکار بسیار مناسب استفاده از پارتیشن بندی های اداری است. پارتیشن بندی یک دفتر با استفاده از پارتیشن های اداری، یک گزینه بسیار منعطف برای تقسیم کردن فضای کاری موجود ارائه می دهد. با پارتیشن بندی این اطمینان حاصل می شود که هر بخش می تواند یک منطقه کاری جداگانه و مخصوص به فرد خاصی داشته باشد. با این کار هر کس می توان به طور جداگانه و گاها به طور همزمان کارهای روزمره را انجام دهد. اگر به فکر نصب پارتیشن در دفتر کار خود هستید، اما نمی دانید که کار درستی است یا نه، در اینجا برخی از دلایلی که شما را متقاعد می کند آورده شده است. پارتیشن های اداری می توانند با استفاده از مواد مختلف ساخته شوند و محدود به نوع خاصی نیستند.

چند مورد از ویژگی های برتر دیوارهای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای از شیشه سکوریت قابل ارائه است که از ماندگاری بلند مدتی برخوردار هستند. از طرفی می توان آن ها را به راحتی در فضای داخلی دفتر خود جابه جا کرد. این مزیت به شما اجازه می دهد هر زمان که لازم باشد بتوانید طراحی دفتر را متناسب با نیازهای متغیر خود تنظیم کنید. دیوارهای پارتیشن شیشه ای در هر دو نوع شفاف و مات اجازه می دهند نور طبیعی به میزان کافی و به راحتی وارد اتاق های شما شود. در حالت کلی نصب پارتیشن های شیشه ای نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی و لامپ ها را کاهش می دهد و از این رو مبالغ قبض برق نیز به مقدار زیادی کم می شود. حال اگر از پارتیشن های شیشه ای فریملس استفاده کنید، این تاثیرات چند برابر می شوند. پارتیشن های شیشه ای از هر لحاظ نسبت به دیوارهای ثابت و سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه تر هستند. شفافیت آن ها باعث می شود که حس اعتماد به مشتری القا شود زیرا نشان می دهد که شما چیزی برای پنهان کاری ندارید. اعتماد مشتری نیز موجب ارتقا و پیشرفت کاری هر شرکتی خواهد شد. سیستم های پارتیشن شیشه ای انعطاف پذیر هستند و در صورت نیاز می توانند به هر شکلی که بخواهید طراحی و تولید شوند. دیواره های پارتیشن شیشه ای به دلیل شفافیت و عبور حداکثری نور، فضای بازتری را ایجاد می کنند که در آن کارکنان احساس ارتباط بیشتری می کنند و می توان از این طریق ارتباطات ببخش های مختلف شرکت را بهبود بخشید.

پارتیشن اداری

فواید شیشه های چند لایه لمینت و استفاده از آن در خودرو سازی

به وضوح می توان گفت شیشه های چند لایه یک ماده شیشه ای با دوام و همه کاره هستند که استفاده از آن ها در صنایع مختلف مزایای زیادی را به همراه دارد. این شیشه ها نسبت به سایر شیشه ها، شامل محافظت بهتر در برابر اشعه ماورا بنفش است و این ویژگی باعث می شود نور مستقیم خورشید به وسایل درونی آسیبی نرساند. به خصوص اگر این شیشه ها در منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرند، دیگر نگران رنگ پریدگی فرش، مبلمان و…. نخواهید بود. شیشه های لمینت چون از چندیدن لایه تشکیل شده اند باعث مسدود کردن آلودگی های صوتی و انواع سر و صداها می شوند و فضایی آرام را به وجود می آورند. این شیشه ها به خصوص برای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ واقع هستند بسیار مفید و پر کاربرد می باشند. برای منازلی که در آن ها اشخاص سالمند و بیمار زندگی می کنند نیز بهتر است برای تمامی پنجره ها از شیشه های لمینت استفاده شود. اگر شیشه های به کار رفته برای ساخت شیشه لمینت از نوع دوجداره باشند که تاثیر کاهش سر و صدا را چند برابر بهتر می کنند. هر چند با وجود این مزیت هایی که برای شیشه های لمینت بیان شد، ایمنی آن ها بسیار ارزشمند تر است. این شیشه ها چون شکسته نمی شوند و حتی در ضربات بسیار سنگین نیز تنها ممکن است ترک بردارند و لایه های آن هنوز هم به هم متصل هستند، برای صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. هیچ شیشه ی جدیگری وجود ندارد که برای شیشه جلوی اتومبیل همچون شیشه های لمینت ایمنی سرنشینان را فراهم کند. پیوند بین شیشه و لایه بین آن ها به میزان زیادی مقاوم است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد شیشه لمینت همچون شیشه های دیگر خرد شود. به همین دلیل است که با تصادف نیز آسیبی از ناحیه شیشه و شکستن ان به افرادی که در خودرو هستند نمی رسد.

پارتیشن اداری

استفاده از دیوارهای پارتیشن شیشه ای در منازل

پارتیشن های شیشه ای از محصولات بسیار کاربردی هستند. نه تنها می توانید با نصب دیوارهای پارتیشن شیشه ای کاملاً قاب دار در دفاتر و فضاهای تجاری و خرده فروشی، از مزایای بی شماری بهره مند شوید، بلکه می توانید از آن ها برای بهبود فضاهای مختلف خانه خود نیز به خوبی استفاده کنید. با استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید در اتاق نشیمن یک فضای کاری جداگانه ایجاد کنید که از به ریختگی نشیمن در زمان انجام کار به خوبی جلوگیری می کند. پارتیشن های شیشه ای با طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی در دسترس هستند. بنابراین قبل از انتخاب گزینه مناسب پارتیشن شیشه ای برای خانه خود، مطمئن شوید که می خواهید از پارتیشن شیشه ای برای رفع چه نیازی استفاده کنید. بهترین راه برای تهیه دیوارهای شیشه ای مورد نظر شما مراجعه به یک شرکت باتجربه همچون رامادُر است که دیوارهای پارتیشن شیشه ای با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx