پارتیشن اداری شیشه ای و عملکردهای خوب و مفید آن

dell ghatar.com ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۳۲

برای ایجاد یک طراحی که جذب کننده مشتری باشد و همچنین چشم انداز زیباتری را به نمایش بگذارد دیوارهای شیشه ای می توانند گزینه ای بسیار مقرون به صرفه باشند.

پارتیشن بندی

رپورتاژ آگهی: پارتیشن بندی کاری است که از ضروریات یک دفتر تجاری اداری و یا حتی منزل شخصی محسوب می شود. این کار می تواند موجب پیشرفت زیادی در فعالیت ها و کارهای شما شود. ایجاد حریم خصوصی برای هر فرد به طور جداگانه می تواند موضوع مهمی برای بهره وری بهتر و نتیجه بخش تر کارمندان باشد. با توجه به اینکه از مصالح مختلفی می توان پارتیشن های اداری را ساخت، لازم به ذکر است که بگوییم از میان انواع پارتیشن های اداری، پارتیشن های شیشه ای اداری بهترین گزینه هستند. زیرا پارتیشن های شیشه ای علاوه بر مزایایی که برای پارتیشن های اداری بیان شد، مزیت های بی شمار دیگری دارد که استفاده از آن ها را بسیار پر طرفدار کرده است. این پارتیشن ها فواید بسیاری را با خود به همراه می آورند. از جمله این ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مشکلات تقسیم مشاغل را در مدت زمان کوتاهی حل می کنند.
  • میدان دید بیشتری خواهید داشت و می توانید کارکنان را کنترل کنید.
  • با تابش نور زیاد در دفتر دیگر روشنایی به حد کافی وجود خواهد داشت و مصرفی انرژی برق کاهش می یابد.
  • این پارتیشن های شیشه ای دارای سطح بالایی از عایق حرارتی و صوتی هستند که موجب برتری زیاد آن ها نسبت به سایر پارتیشن ها شده است.
  • فضایی خصوصی و ایمن برای هر فرد کارمند ایجاد می شود.
  • تمیز کردن و نگهداری بسیار راحتی دارد و دردسرساز نخواهد بود.

پارتیشن بندی

دیوارهای شیشه ای و سیستم های پارتیشن بندی

دیوارها و پارتیشن های شیشه ای باز بودن بصری و زیبایی فیزیکی را در طراحی معماری مدرن متعادل می کنند. سیستم های پارتیشن شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت به طور کارآمد فضاهای داخلی و مناطق بسته را به خوبی سازمان می دهند. با استفاده از شیشه، می توانید دید واضحی از یک فضا بدست آورید در حالی که هنوز هم به طور موثر می توانید میزان ورود و خروج صدا را کنترل می کنید. برای انواع مختلف دفاتر می توانید از چند نوع پارتیشنی که وجود دارد استفاده کنید. از انواع پارتیشن های از جنس شیشه لمینت و شیشه نشکن می توان پارتیشن های شیشه ای اداری فریم لس، پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره و پارتیشن های قاب دار را نام برد. اگر از لحاظ زیبایی بخواهید انواع پارتیشن ها را با هم مقایسه کنید باید گفت بسیار واضح است که سیستم های شیشه پارتیشن از نوع فریم لس بسیار جذاب تر هستند. اما با این حال هر سیستم رویکرد متعادل و مخصوصی را برای ایجاد فضای داخلی ارائه می دهد. در حالت کلی پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های تاشو و ریلی چشم اندازهای ظریف و تمیزی را ایجاد می کنند که با پارتیشن های ساخته شده با مواد دیگر اصلا قابل مقایسه نیستند. علاوه بر سیستم های پارتیشن اداری شیشه ای، می توان انواع پارتیشن های شیشه ای را برای مکان های مختلف منازل نیز به کار برد. بنابراین اگر شما خواهان تقسیم فضای آشپزخانه و ایجاد یک فضای باز  با طراحی پر نور هستید و یا اینکه به دنبال تقسیم یک اتاق خواب و اتاق راحتی یا اتاق رختکن یا جدا کردن سالن ورزشی خانگی یا استخر هستید، انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای و درب های شیشه ای داخلی بهترین انتخاب ها برای شما خواهند بود.

پارتیشن بندی

مزایای سیستم های پارتیشن تاشو و ریلی در دفاتر

دیوارهای پارتیشن متحرک ما همچنین برای دفتر کار ، فضاهای تجاری و منازل مسکونی مناسب هستند. این پارتیشن ها به شما این امکان را می دهند که با باز کردن آن ها بتوانید به همه جا خیلی راحت تر دسترسی داشته باشید. پارتیشن تاشو و ریلی همچنین می تواند دید بهتری در مورد نحوه کار دفتر شما ایجاد کند که در نتیجه مشتری از عملکرد صحیح تجارت شما اطمینان حاصل می کند.

پارتیشن متحرک را اغلب به صورت پارتیشن تاشو و ریلی معرفی می کنند. برخلاف دیواره های پارتیشن شیشه ای که به صورت ثابت در میان قسمت های مختلف نصب می شوند و تنها نقش جداسازی را برعهده دارند، پارتیشن شیشه ای تاشو وریلی بر روی یک ریل نصب می شود و قابلیت تغییر حالت و جمع شدن را دارد. به طور معمول از آلومینیوم برای ساختن ریل های این پارتیشن ها استفاده می شود. حرکت پارتیشن ریلی سر و صدای زیادی ایجاد نمی کند. دلیل استفاده از آلومینیوم در این سازه این است که آلومینیوم اگر چه ماده ای بسیار سبک وزن است اما از دوام بالایی برخوردار است. از طرف دیگر آلومینیوم علاوه بر اینکه جایگاه محکمی برای پارتیشن است، باعث می شود که این سیستم پارتیشن در برابر خوردگی محافظت شود. در پارتیشن های متحرک از مهر و موم سیلیکون شفاف برای ثابت کردن شیشه های داخل قاب استفاده می شود و سخت افزار تخصصی برای اتصال سیستم پارتیشن با درب های لولایی یا کشویی به کار برده می شود.

 

نصب انواع پارتیشن های شیشه ای و شیشه های بالکن توسط متخصصین مجرب

شیشه تراس، پارتیشن های دو جداره و تک جداره، حمام شیشه ای، درب اتوماتیک شیشه ای و انواع پارتیشن های فریم لس و قاب دار را مهم است که از کجا خریداری کنید. اگر جنس شیشه های خریداری شده مناسب نباشد آن مدت کارآیی که باید داشته باشد را نخواهد داشت. هر نوع شیشه از شیشه های لاکوبل رنگی، شیشه های لمینت و سکوریت تا شیشه های میرال و سندبلاست شده را باید از جایی خریداری کنید که تضمین کیفیت داشته باشد و همچنین عوامل کارآزموده ای برای نصب آن به محل مورد نظر بفرستد تا به درستی شیشه تراس تاشو، درب شیشه ای یا هر نوع پارتیشنی که خریداری کرده اید را برای شما نصب کند و در طولانی مدت مشکلی برای آن به وجود نیاید. اطمینان حاصل کنید که همیشه پارتیشن شیشه ای توسط افراد حرفه ای نیز نصب شده باشد! زیرا نصب نامناسب آن ها شما را به دردسر خواهد انداخت.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx