فوری؛ فوق ستاره لیگ برتری به استقلال پیوست +عکس

didi ghatar.com ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۱۰۰۲۹

ظاهرا پس از کش و قوس های فراوان، امین قاسمی نژاد را باید مهاجم جدید استقلال دانست. کار انتقال این بازیکن تقریبا تمام شده است. برطبق آخرین شنیده ها، دو باشگاه استقلال و پدیده خراسان برای انتقال امین قاسمی نژاد به جمع آبی پوشان به توافق رسیده اند.

قطار وبگردی: امین قاسمی نژاد را باید خرید جدید استقلال دانست.

امین قاسمی نژاد

بازیکن پدیده خراسان (شهرخودروی سابق) دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد اولویتش حضور در استقلال است و دیگر برای نماینده مشهد به میدان نخواهد رفت.

اگر چه مهدی رحمتی سرمربی پدیده اعلام کرد که به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نخواهد داد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که توافق نهایی بین نماینده باشگاه استقلال با مدیران باشگاه پدیده درباره انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال صورت گرفته و با واریز پول به حساب این باشگاه، رضایتنامه این بازیکن ۳۴ ساله برای حضور در استقلال صادر خواهد شد.

تنها مانع موجود بر سر استقلالی شدن قاسمی‌نژاد، مشخص نبودن وضعیت مالکیت تیم مشهدی است و به همین دلیل استقلالی‌ها نمی‌دانند پول را باید به حساب چه شخصی واریز کنند. از طرف دیگر باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام گرفته که چه فردی در باشگاه مشهدی حق امضا در زمینه این انتقال را دارد و در صورتی که این مشکل حل شود، قاسمی‌نژاد مشکلی برای پیوستن به استقلال نخواهد داشت.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  واکنش گلزن پرسپولیسی شهرخودرو به خشم پرسپولیسی‌ها
منبع: پارس فوتبال

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx