شرایط استفاده از وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی و ارائه راهکار برای حل مشکلات ملکی

dell ghatar.com ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۰

انسان ها در طول زندگی ­شان بارها با مسائل ملکی سروکار خواهند داشت اما در شرایط مختلف ممکن است که در گرفتن تصمیماتشان در رابطه با خرید و فروش املاک دچار سر درگمی شوند.

وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی

رپورتاژ آگهی: بازار مسکن هر روز در حال نوسان است و ممکن است که ملکی یک روز یک قیمتی داشته باشد اما فردا همان ملک قیمتی چندین برابری پیدا کند به همین خاطر همیشه فروشنده به عنوان کسی که قرار است پولی را دریافت کند به فکر این است که چگونه ملکش را به فروش برساند تا ضرر نکند و برعکس خریدار دنبال ملکی است که با نازل ترین قیمت فروخته شود تا او نیز سود ببرد. در این موقع ممکن است که بین فروشنده و خریدار یک سری مسائل پیش بیاید و کار به شکایت و دادگاه بکشد. مشورت با افراد متخصص که با مسائل ملکی آشنایی کامل داشته و افراد را در مسائل حقوقی ملکی به بهترین شکل راهنمایی کنند بسیار تاثیرگذار است. پیشنهاد ما مراجعه به یک وکیل ملکی یا مشاوره حقوقی ملکی است که در ادامه بیشتر در مورد آن  بحث می کنیم.
 
در چه مواقعی باید به وکیل ملکی متخصص مراجعه کنیم؟
چاره اندیشی بعد از بروز مشکل از عادت های بد بشریت است، یعنی تا زمانی که مسئله ای پیش نیاید به فکر راه حل آن نیست، اگر یک سری به دادگاه ها بزنیم پر از پرونده های مرتبط به دعاوی ملکی است که سر معامله و خرید و فروش به مشکل برخورده اند و با هم به تفاهم نرسیده اند و مجبور به طرح شکایت در دادگاه شده اند، همه این ها از نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با معامله ملک و املاک است و به دلیل عدم آشنایی افراد با مسائل حقوقی ملکی می باشد که برای حل این مشکل باید به یک وکیل ملکی مراجعه کنند تا وی آن­ها را در روند پرونده یاری دهد و بسته به نوع و شرایط پرونده مدت زمانی شاید طولانی باید با این مسئله درگیر باشد، اما چه بهتر است که قبل از بروز مشکل افراد به یک وکیل ملکی متخصص مراجعه کنند تا وی با توجه به نوع ملک و شرایط آن یاری گر آنان باشد. وکیل املاک همه آنچه را که باید در معاملات چه خرید و چه فروش رعایت شود به شما می­آموزد تا دچار ضرر نشوید. وکیل امور ملکی باید تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد زیرا خرید و فروش املاک بسیار کار پیچیده و حساسی است، اگر کار از کار گذشته است و کار به دادگاه و شکایت کشیده است باید به دنبال بهترین وکیل املاک باشید زیرا اگر از بهترین وکیل ملکی کمک نگیرید هم پرونده کند پیش می رود و هم ممکن است در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا نکنید. پیدا کردن وکیل ملکی در تهران ساده است، شما به راحتی می توانید از سایت ها اسامی وکلای ملکی مجرب را پیدا کنید.

هزینه وکیل متخصص ملکی در تهران و سایر شهرستان ها

وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی

شاید فکر کنید که هزینه وکیل ملکی بسیار زیاد بوده و توانایی پرداخت آن مبلغ را نداشته باشید. اما هزینه وکیل ملکی با توجه به میزان مبلغ املاک و نوع پرونده و همچنین سوابق و تجربه وکلای متخصص در این حوزه متفاوت است. معمولا هزینه وکیل ملکی متخصص به میزان درصدی از مبلغ ملک بوده و باز هم وکلای مختلف با توجه سوابق کاری خود هرکدام هزینه های متفاوت دریافت می کنند. علاوه بر این هزینه وکیل ملکی با توجه سختی کار در مسائل حقوقی ملکی در کشور ما هزینه معقولی می باشد.
 
آیا دریافت مشاوره حقوقی از وکیل ملکی متخصص الزامی است؟

وکیل متخصص و مجرب در دعاوی ملکی

گاهی شکایت­هایی در دادگاه ­ها مطرح می­شود که موضوع آن ایراد در نوشتن بندهای قرارداد است، ممکن است شخصی ۳۰ سال قبل یک قرارداد دستی را مبنی بر خرید یک ملک با شخصی دیگر منعقد کرده باشد اما بعد از این مدت فروشنده از وی به دلیل تسخیر مال غیر در دادگاه طرح شکایت کند و زمانی که به دادگاه رفت و قرارداد را نشان داد معلوم شود  قصد خریدار و فروشنده در سند یا قولنامه نامشخص است، در این صورت سند نامعتبر بوده و در صورت نداشتن مدرک معتبر دیگر مبنی بر خرید ملک به دلیل تسخیر مال غیر محکوم شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی مراجعه به یک وکیل ملکی قبل از معامله الزامی است زیرا افراد عادی به دلیل نداشتن آشنایی با مسائل حقوقی ممکن است هنگام انعقاد قرارداد دچار مشکلاتی اینچنینی شوند. وکیل املاک قبل از معامله به شما درباره چگونگی تنظیم قرارداد کمک خواهد کرد تا یک معامله قانونی و بدون ایراد انجام دهید. اگر ملک شما شرایط خاصی دارد و حتما باید از یک وکیل ملکی متخصص، مشاوره حقوقی دریافت نمایید، حتی اگر امکان مراجعه حضوری به وکیل ملکی در تهران یا سایر شهرستان ها را ندارید می توانید از برخی سامانه های حقوقی مشاوره ملکی تلفنی دریافت نمایید.
 
انتخاب وکیل ملکی متخصص از طریق سامانه دادیاب
به دلیل پیچیدگی مسائل حقوقی در همه زمینه ها به ویژه زمینه ملکی قبل از معامله مشورت با یک وکیل ملکی بسیار سودمند است زیرا آن ها به عنوان متخصصان حقوقی امور ملکی با تمامی قوانین ملکی و حقوقی و آیین نامه ها آشنایی داشته و می توانند شما را در انعقاد قرارداد صحیح راهنمایی کنند در صورتی هم که مشکل قانونی پیدا کنید یک وکیل ملکی خوب علاوه بر پیگیری و کمک به رفع مشکل شما در دادگاه از لحاظ روحی نیز به شما آرامش خاطر و قوت قلب خواهد بود. به همین دلیل سامانه های حقوقی مختلفی راه اندازی شدند که در همه حوزه های حقوقی از جمله حقوق ملک و املاک، وکلای متخصص دارند و خدمات تخصصی ارائه می دهند. یکی از این سامانه ها که به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل در همه حوزه های حقوقی می پردازد سامانه دادیاب می باشد. دادیاب در حال حاضر بیش از ۲۰۰ وکیل و مشاور حقوقی متخصص دارد که هرکدام از وکلا در حوزه های تخصصی خودشان فعالیت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوابق تحصیلی و کاری وکیل ملکی متخصص، بهترین وکیل املاک، وکیل ملکی در تهران و وکیل ملکی به نشانی https://www.daadyab.com/ServiceCategory/وکیل-ملکی در سامانه دادیاب مراجعه نمایید تا بتوانید انتخاب وکیل ملک دقیق تری داشته باشید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx